امروز جهان شاهد خلق حماسه ای دیگر از دانش آموزان و دانشجویان ایرانی بود

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه امروز جهان شاهد خلق حماسه ای دیگر از دانش آموزان و دانشجویان ایرانی بود گفت: دانش‌ آموزان و دانشجویان ایرانی همواره استکبار ستیز بوده و امروز جهان شاهد خلق حماسه دیگر از آنها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه (۱۳ آبان) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی و دانشجویان و دانش آموزان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز خلق حماسه سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان و خواری استکبار جهانی است اظهار کرد: امروز همه اقشار جامعه در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان، مشت‌های خود را علیه استکبار جهانی و آمریکای خونخوار و جنایتکار گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: متاسفانه تعداد کمی جوان و نوجوان فریب دشمنان را خوردند که بزودی به چنگ قانون خواهند افتاد، البته دانش‌ آموزان و دانشجویان ایرانی همواره استکبار ستیز بوده و هستند و امروز جهان شاهد خلق حماسه دیگر از آنها بود.

 

وی با اشاره به رویداد دیگر ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) تصریح کرد: در آن سال امام به قانون آمریکایی مجلس ایران اعتراض کرد، قانونی که طبق آن حتی سرباز آمریکایی هر کار دلش می خواست در ایران می‌کرد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی ایران اسلامی را یکی از قدرت های جهان دانست و اضافه کرد: امروز در حالی که آمریکای استکبار در خیلی از کشورها پایگاه نظامی دارد ایران یکی از قدرت‌های جهان است و این مهم برای آمریکا نگران کننده است.

 

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان خط امام با این اقدام مشت محکمی بر دهان استکبار زدند، در زمان رژیم شاه ماموران طاغوت با ورود به دانشگاه ها تعدادی از دانشجویان را شهید کردند در صورتی که دانشگاه محل فرهنگی است و ورود نیروهای امنیتی در این مکان ممنوع است.

 

امام جمعه آبادان با اشاره به شعار تعداد کمی از دانشجویان علیه نظام در دانشگاه ها عنوان کرد: با وجود شعارها علیه نظام هیچ نیروی امنیتی وارد دانشگاه نشد.

 

وی با تذکر به شهرداری آبادان تاکید کرد: با شروع فصل بارندگی شهرداری باید لایروبی کانال های دفع آب های سطحی را بخوبی انجام دهد تا شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم.

 

کد خبر 1229232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha