طرح «قرار دوازدهم» در شهرستان خدابنده اجرا شد

با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی ۸۰۰ هزار تومانی به خانواده های کم درآمد در شهرستان خدابنده زنجان از محل درآمد موقوفات، طرح «قرار دوازدهم »به یاد و نام حضرت امام زمان (عج) در دوازدهمین روز ماه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اجرای طرح سراسری قرار دوازدهم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور با هدف اجرای نیت واقفین خیراندیش و موقوفات با نیت مرتبط با مساعدت به نیازمندان در دوازدهم های هر ماه انجام می گیرد.

 

طرح قرار دوازدهم، با موضوع اهدای بسته های معیشتی در بقاع و اماکن متبرکه از محل درآمدهای های موقوفات با نیت مساعدت به نیازمندان انجام می شود.

 

این طرح روز پنج شنبه ۱۲ آبان‌ماه در بقعه حضرت قیدار بن اسماعیل علیه السلام شهرستان خدابنده زنجان با اهدای ۳۰۰ بسته ۸۰۰ هزار تومانی (شامل برنج ۱۰ کیلویی، رب، روغن، قند ، چای و رشته) جمعا با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان اجرا شد.

 

هزینه این طرح بطور کامل از محل درآمدهای موقوفات قیدار نبی علیه السلام پرداخت شد و  بسته های فوق در میان خانواده های معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و موسسات خیریه توزیع شدند.

کد خبر 1229235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha