لزوم تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی منطقه «کجور» محل تشکیل حکومت علویان در مازندران

حجت الاسلام محمدی لائینی به فقر اقتصادی و عمرانی منطقه «کجور» اشاره کرد و خواستار تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز شنبه (۱۴ آبان) در همایش بزرگداشت روز ملی مازندران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان «امامزاده سلطان محمد کیا» در روستای صالحان بخش کجور در حال برگزاری است، با بیان اینکه مردم مازندران در ولایت و ارادت اهل بیت علیهم السلام سرآمد هستند.
 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پنج سال قبل از تولد امام زمان عج در روستای صالحان حکومت شیعی تشکیل شده بود، گفت: مردمان این دیار در دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت کشور خوش درخشیدند.


وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود : مردم بصیر و ولایتمدار مازندران صف خود را از آشوبگران جدا کردند.


حجت الاسلام محمدی لائینی به فقر اقتصادی و عمرانی منطقه «کجور» اشاره کرد و خواستار تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این منطقه شد.

 

وی به خیرخواهی و نوع دوستی مردم روستای صالحان برای تکمیل مسجد این روستا اشاره کرد و خواستار همراهی بیش از پیش خیرین با دست اندرکاران این اقدام فرهنگی دینی شد.


امام جمعه ساری بر لزوم تقویت ارزش‌های دینی و تعظیم شعائر دینی تاکید کرد و خواستار توجه همگان برای حضور در نماز اول وقت شد.

 

کد خبر 1229481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha