تشکیل حلقه های علمی و معرفتی در کانون مهدی موعود(عج)

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت مهدی موعود (عج) جاجرم از تشکیل حلقه های علمی و معرفتی با حضور نوجوانان در مسجد صاحب الزمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «علی اکبر عباس زاده» مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) جاجرم با اشاره به برنامه های مسجدی این کانون ویژه نوجوانان و دانش آموزان از تشکیل حلقه های علمی و معرفتی خبر داد و گفت: این حلقه با اسامی شهدا در مسجد تشکیل شده و جمعی از نوجوانان را در خود گرد آورده است.



وی حلقه علمی با عنوان «شهید باقری» را ویژه هفته دانش آموز معرفی کرد و افزود: در اين حلقه که به مناسبت روز دانش آموز شکل گرفت با مرور درس، شرکت در نماز و نيز يادبود روز دانش آموز همراه بود.



عباس زاده، به تشکیل حلقه معرفتي "شهيد سيدمجتبي هاشمي" اشاره کرد و گفت: اين حلقه با هدف انس با مطالعه و کتابخواني براي نوجوانان تشکيل شد.



وی آموزش آشنایی با طراحی پهپاد برای نوجوانان، برگزاری برنامه های معرفتی و ارزشی در قالب #سه شنبه_هاي_مهدوي را نیز در ادامه اعلام کرد و گفت: 100 دانش آموز در این کلاس ها که با اقامه نماز جماعت پایان می یابد، به صورت هفتگی حضور دارند.



مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان که یکی از مساجد مرکزی شهر جاجرم است که در بخشی دیگر از برگزاری نشست بصیرتی و با محوریت رفع شبهات دانش آموزان خبر داد و در توضیح اجمالی گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام  هوشمند نژاد، امام جمعه جاجرم و ویژه روز دانش آموز تدارک و در مسجد اجرا شد.



عباس زاده همچنین به برگزاري مسابقه گويندگي ويژه نوجوانان به مناسبت روز دانش آموز در اين مسجد اشاره کرد و گفت: برای دانش آموزان نمایشگاه کتاب نیز برپا شد.

 

کد خبر 1229920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha