جمعیت «احرار» فارس در حوزه اعتیاد مطلوب عمل کرده است

دوستدار گفت: جمعیت «احرار» فارس در حوزه اعتیاد مطلوب عمل کرده است و مدل های مختلف کتابخوانی داریم و مدل اجرای طرح «قبیله کتابخوان ها» حلقه میانی است و ۵۰ طرح از آن برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدجعفر دوستدار، امروز چهارشنبه (18 آبان) در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: در فارس به برکت حمایت های نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار فارس شاهد اقدامات فرهنگی موثری هستیم.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس ادامه داد: در حوزه اعتیاد 200 هسته مردمی قابل رصد در فارس به حل مسئله اعتیاد می پردازد و شب گذشته در پاسارگاد هسته مردمی به حل مسئله یک خانواده چهار نفری پرداخته است و در زرین دشت نیمه شعبان گذشته جشن پاکی یک روستا را برگزار کرده ایم.

وی اضافه کرد: جمعیت «احرار» فارس در حوزه اعتیاد مطلوب عمل کرده است و مدل های مختلف کتابخوانی داریم و مدل اجرای طرح «قبیله کتابخوان ها» حلقه میانی است و ۵۰ طرح از آن برگزار شده است.

دوستدار اعلام کرد: در استان فارس در حوزه عفاف و حجاب قبل از شروع اغتشاشات،  «چهارشنبه طلایی» را برگزار کردیم و این طرح در ۸۶ نقطه فارس به صورت مردمی برگزار می شود و مستمر تداوم دارد.

وی ادامه داد: در فارس با سه هزار و 515 نفر در حوزه جواتی جمعیت ارتباط برقرار کرده ایم و مادران به تبلیغ کار خود می پردازند و در بحثماه مبارک رمضان و مهمانی ماه خدا، طرح «روز اولی ها» و «روزه کله گنجشکیها» را برگزار کرده ایم که ۲۰ هزار خانواده در آن شرکت کردندو «نمک پروردگان حسنی» در نیمه ماه مبارک رمضان برای روزه اولی ها و کله کنجشکی ها برگزار کردیم و لوح به شرکت کنندگان در پایان ماه رمضان داده شد.

دوستدار اعلام کرد: در طرح «جت» با مفهوم جهاد تبیین تمام مدیران آموزش و پرورش پای کار هستتد و در حوزه مترو و معابر عمومی به اطلاع رسانی می پردازیم و در مسجد هم این طرح اجرا می شود.

وی افزود: در کانال «ویکی تبیین» در ایتا، سیستم جستجو برای جستجوی مفاهیم، شخصیت ها، رسانه ها و .... دسترسی آسان برای مخاطب ایجاد کرده ایم و این کارها خودجوش بوده و در خواست داریم از بودجه کشور به این حوزه ها اعتبار داده شود.

کد خبر 1230697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha