دولت تمام اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری خیر بگذارد

محمدیان گفت: دولت باید تمام اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری خیر بگذارد و زمین در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان گذاشته شود و اراضی دارای کاربری مذهبی به فراخوان گذاشته شوند و مرکز محله، مسجد است و باید کمبود مسجد رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، رضا محمدیان، امروز چهارشنبه (18 آبان) در جلسه مدیران و مسئولان فرهنگی استان با حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: در سیاستگذاری عمومی، پیشگیری آسان تر از درمان است و علاوه بر تبلیغات اسلامی سایر دستگاه ها هم باید مکلف به کمک به آموزش پرورش شوند و امروز آموزش پرورش کمک لازم دارد.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس افزود: مرکز محله در تقویت فرهنگ مهم است و هنوز پروژه های مسکن مهر ما کلانتری، مسجد و مدرسه ندارند و فقط به سوی پروژه عمرانی رفته اند.

وی اضافه کرد: برای پروژه های مسکن ملی باید مدرسه، مسجد، درمانگاه و کلانتری هم در نظر گرفته شود و از ظرفیت خیران هم باید برای ساخت اماکن مذهبی استفاده کنیم.

محمدیان تصریح کرد: دولت باید تمام اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری خیر بگذارد و زمین در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان گذاشته شود و اراضی دارای کاربری مذهبی به فراخوان گذاشته شوند و مرکز محله، مسجد است و باید کمبود مسجد رفع شود.

کد خبر 1230737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha