شاهد پویایی و فعالیت های قابل وصفی در ستاد نماز جمعه یاسوج هستیم

دلشاد گفت: از زمان انتصاب رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج، شاهد پویایی و فعالیت های قابل وصفی در ستاد نماز جمعه و همکاری با آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش بزرگ دانش آموزان انقلابی امروز )۱۸ آبان ماه( به همت ستاد نماز جمعه یاسوج، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور تعدادی از دانش آموزان شهر یاسوج و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

 

«کوروش دلشاد» در این همایش دانش آموزان را سرمایه های اصلی کانون تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: این قشر محور دانایی، دانش، آگاهی و بینش جامعه هستند و ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به دانش آموزان داشته باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و ارزشمند ستاد نماز جمعه یاسوج با این اداره جهت برگزاری این همایش و دیگر برنامه ها، گفت: از زمان انتصاب حجت الاسلام مردانی به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج، شاهد پویایی و فعالیت های قابل وصفی در ستاد نماز جمعه و همکاری با آموزش و پرورش شهرستان هستیم.

 

وی دگربار همکاری و همراهی ستاد نماز جمعه با آموزش و پرورش را ستود و ادامه داد: حضور رئیس فعلی ستاد نماز جمعه یاسوج باعث نشاط، شادابی و اعتماد بوده که حضور قشرهای مختلف در نماز جمعه یاسوج گواهی بر این موضوع است.

 

دلشاد در بخش دیگری از سخنان خود، به روز ۱۳ آبان ماه اشاره کرد و افزود: در این روز سه واقعه و حادثه مهم اتفاق افتاد که در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه را داشتیم، در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۷ نیز ۵۶ نفر از دانش آموزان در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و در نهایت در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت گرفت که حضرت امام (ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بعد از پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه سطوح، توصیه هایی داشتند که مخاطب اصلی آن نوجوانان و جوانان هستند.

 

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در زمینه معنویت، اخلاق، سبک زندگی، اقتصاد، دشمن شناسی و عدالت جوانان را مورد خطاب قرار دادند که ضرورت دارد توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار همه ما قرار گیرد.

 

دلشاد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، مربیان پرورشی و مدیران مدارس جهت برگزاری این همایش باشکوه، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) را گرامی داشت و گفت: این حادثه اوج ذلت و خفت دشمنان بود که در شاهچراغ (ع) به نمایش درآمد.

 

گفتنی است در پایان این همایش بزرگ از تعدادی از دانش آموزان با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1230857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha