راه شهیدان راهی به عمق تاریخ بشریت است/ انقلاب اسلامی هیمنه شیطان بزرگ را شکسته است

سردار شادمانی با بیان اینکه راه شهیدانی که آنرا رفته اند و به قرب و عزت رسیده اند، یک راه و نگاه عمیق به عمق تاریخ است، گفت: خدا مدال بزرگی را نصیب شهدا کرده و آنها را همنشین انبیاء الهی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، عصر امروز(۱۸ آبان) در یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و شهدای ایل خزل، اظهار کرد:  فرزندان این ملت، شجاعان دوران، مردان بزرگ، با عزت و حسین دوست و عاشورایی شور و حماسه ای بزرگ را در فتح میمک به عمل آوردند.

 

سردار سرتیپ « علی شادمانی» با اشاره رشادت های عشایر و مردان و زنان ایل خزل در دفاع از کشور، اظهار کرد: شهدا به بهترین وجه دعوت خدا ، پیامبر(ص) و ولی خدا را اجابت کرده و پیام ولی فقیه را خوب درک کرده و در عمق وجودشان پیام ولی زمان خود را لبیک گفتند و در برابر دشمنان خدا ایستادند و به همین دلیل زنده هستند.

 

وی تصریح کرد: شهدا تکه تکه شدند اما این مملکت و دین خدا و ناموس مردم و امنیت و آرامش مردم به هم نخورد، خوب درک کردن و خوب و به موقع عمل کردن یک ارزش الهی است که هر کسی توفیق آن را درک نمی کند و مردم ما و شهدای ما خوب این موضوع را درک کردند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: خدا مدال بزرگی را نصیب شهدا کرده و آنها را همنشین انبیاء الهی کرده است، شهیدانی که افتخار ما و شما هستند، چون دعوت حق را لیک گفته اند به آنها مدال قهرمانی می دهد، مدالی که در عالم بی نظیر و ممتاز ممتاز است و آنها را در صف انبیاء و اولیا و ائمه اطهار(ع) قرار می دهد.

 

سردار شادمانی با بیان اینکه راه شهیدانی که آنرا رفته اند و به قرب و عزت رسیده اند، یک راه و نگاه عمیق به عمق تاریخ است که یک طرف آن انبیاء الهی و یک طرف آن شرک و کفر است، افزود: در راس دشمنان ما آمریکای جنایتکار قرار دارد، این آمریکایی که در ۴۳ سال با او مبارزه می کنیم مظهر شیطان و جنایت است.

 

وی بیان کرد: این راه شهیدان عمقی به طول تاریخ دارد که یک طرف آن را حق و طرف دیگر آنرا کفر تشکیل می دهد، امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت در جبهه حق قرار گرفته و این راه همان راه پیامبران و امام حسین(ع) است و طرف دیگر آن شیاطین عالم به سرکردگی آمریکای جنایتکار قرار دارد.

 

معاون هماه گفت: نگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ابراز کرد: آمریکای جنایتکار در راس دشمنان ما قرار دارد و جوانان عزیز به عنوان امیدهای انقلاب و نظام باید آمریکا را به خوبی بشناسند چرا که آمریکا مظهر شیطان و طاغوت و مظهر شیاطین عالم است.

 

سردار شادمانی یادآور شد: نطفه آمریکا در جنگ و آدم کشی و جنایت بنا نهاده شده است و در مناطق مختلف دنیا، جنگ راه انداخته و هزاران نفر را کشتند و میلیون ها بمب بر سر انسان های بیگناه ریخته و آنها را کشتند و آمریکا یک دولت آدمکش و غارتگر است.

 

وی تصریح کرد: روزگاری همین دولت آدم کش و فاسد آمریکایی ارباب ما شده بود و سایه شوم او در این کشور حاکم بود و از ملت فهیم، با بصیرت و با تمدن و سلحشور  از ملت ما حق توحش می گرفتند، به همین دلیل ملت ما، تاب و تحمل حضور نکبت بار این شیطان بزرگ را نپذیرفتند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: ملت ما امروز اگر شهید داده و زندگی بر شما سخت است، اما شما در طول تاریخ بهترین و باعزت ترین مردمان طول تاریخ بودید که سایه شوم دشمنان را از سر مملکت کم کردید.

 

وی در پایان گفت: ملت ایران قوی ترین ارتش دنیا را شکست داد و آن‌ روز این مملکت دل به راه انبیاء بسته بود که دست به انقلابی زد که هیمنه استکبار را برهم زده و همچنان همین راه انقلاب را طی خواهیم کرد تا زمینه ظهور مولایمان طی شود.

کد خبر 1230926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha