اعزام مبلغین  به مدارس گیلان برای جهاد تبیین

حجت‌الاسلام نژاد صفری با تاکید بر اینکه فهم و بصیرت حقیقی نیازمند جهاد تبیین درست است گفت: مبلغین برادر و خواهر تحت عنوان موسسه سراج منیر برای جهاد تبیین در بخش اعتقادی، اجتماعی و سیاسی به مدارس گیلان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر نژاد صفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: با توجه به پشت سر گذاشتن ایام بسیار سخت پاندمی کرونا و همزمان با بازگشایی مدراس و از سر گیری فعالیت‌های اجتماعی، سعی کردیم با همکاری و کمک آموزش و پرورش استان گیلان و طی نشست هایی که با این دستگاه اجرایی داشتیم، اقداماتی را در حوزه جهاد تبیین در دستور کار قرار دهیم.

 

مسئول موسسه سراج منیر تصریح کرد: در این راستا و جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری، تعدادی از مبلغین برادر و خواهر تحت عنوان موسسه سراج منیر به مدارس استان گیلان برای جهاد تبیین هم در بخش اعتقادی و هم در بخش اجتماعی و سیاسی اعزام می‌شوند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) زیر کوچه رشت با بیان اینکه مدراس مناطق آسیب پذیر و کمتر برخوردار در این طرح در اولویت قرار گرفته اند ابراز داشت: این مدارس را با همکاری آموزش و پرورش استان گیلان شناسایی کرده و مبلغان برادر و خواهر را جهت جهاد تبیین اعزام می‌کنیم.

 

نژاد صفری اضافه کرد: جهاد تبیین ما در این عرصه استمرار پیدا می‌کند تا آنچه را که در بخش جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است در حوزه بسیار حساس و ویژه ای به مانند مدارس تحقق پیدا کند و بدین وسیله به سوالات و شبهات دانش آموزان هم پاسخگو باشیم.

 

مسئول موسسه سراج منیر با تاکید بر اینکه فهم و بصیرت حقیقی نیازمند جهاد تبیین درست است و جهاد تبیین عرصه‌های مختلفی دارد یادآور شد: نفوذ دشمن به ویژه در عرصه فرهنگی و حملات فرهنگی افزایش پیدا کرده و باید ضمن مراقب، نسبت به خنثی‌سازی این اقدامات فعالانه وارد میدان شویم.

 

وی تلاش دشمن در راستای ایجاد تردید در کارآیی و اصل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تنها راهکار مقابله با توطئه های همه جانبه دشمن پیشبرد مسئله جهاد تبیین، معرفی دستاوردها و بیان حقایق به جامعه است.


 

کد خبر 1231018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha