معرفی ظرفیت های قرآنی عنبرآباد از شبکه قرآن و معارف سیما

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: امشب ظرفیت های قرآنی و معنوی شهرستان عنبرآباد در ویژه برنامه «در یک نگاه» راس ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه از شبکه قرآن و معارف وی آنتن می رود.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که عنبرآباد را امشب در تلویزیون ببینید، گفت: امشب ظرفیت های قرآنی و معنوی این شهرستان در ویژه برنامه «در یک نگاه» راس  ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه از شبکه قرآن روی آنتن می رود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد افزود: این برنامه در شهر عنبرآباد، خضرآباد و دوساری با همکاری شبکه تلویزیونی قرآن و معارف و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تهیه شده است.

 

وی با اشاره به این که برنامه «در یک نگاه» به صورت ملی در شهرهای مختلف کشور ضبط دارد، بیان کرد: وجود پتانسیل های بالای قرآنی در زمینه استعدادهایی همچون حفظ، تفسیر و قرائت قرآن کریم موجب شد تا این بار این برنامه در شهرستان عنبرآباد تهیه شود.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا یادآور شد: برنامه «در یک نگاه»، استعدادیابی و معرفی این پتانسیل های قرآنی شهرهای کشور را در دستور کار قرار دارد که از طریق شبکه قرآن و معارف به آن می پردازد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: شهرستان عنبرآباد با تربیت ۲۰۰ نفر حافظ قرآن کریم از ۱ جزء تا ۳۰جزء از سوی دالقرآن کشور به عنوان شهر قرآنی در جنوب استان کرمان معرفی شده است.

 

وی اضافه کرد: وجود مدارس قرآنی، ۳ موسسه قرآنی فعال، یکصد جلسه سیار قرآنی خانگی، وجود ۳۰ خانه قرآنی فعال بر ظرفیت های قرآنی این شهرستان افزوده است.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا اظهار کرد: همچنین تربیت ۴۰ قاری قرآن کریم از بین خواهران و برادران این شهر را در بحث قرآن متمایز کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد در خاتمه از مردم شریف شهرستان عنبرآباد برای دیدن برنامه «در یک نگاه» دعوت کرد.

کد خبر 1231063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha