دیدار خواهران طلاب عضو کانون حضرت رقیه (س)  با دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم

معصومه نظری گفت: در حاشیه برگزاری نشست بصیرتی دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم در شهر جیرفت، جمعی از خواهران طلبه عضو کانون حضرت رقیه (س) اسفندقه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

«معصومه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به نشست بصیرتی دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم با طلاب خواهر حوزه علمیه الزهرا (س) جیرفت، گفت: در حاشیه این نشست به اتفاق جمعی از خواهران طلبه عضو کانون حضرت رقیه (س) با ایشان دیدار و گفتگو کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت در این باره، افزود: محمود خالقی همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که در این دیدار با توجه به اهمیت تلاوت و تدبر در قرآن کریم توصیه ای خطاب به اعضای کانون داشتند.

 

وی بیان کرد: ایشان خطاب به اعضای کانون حضرت رقیه (س) گفتند؛ " عزیزانم! قرآن بخوانید و آن در جان و روح خودتان جای دهید. قرآن نامه محبوب است. روزانه حداقل یک حزب قرآن تلاوت کنید و هر ۴ ماه یک ختم قرآن داشته باشید. باشد.

 

نظری ابراز کرد: ما در این دیدار به معرفی ظرفیت های کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) و استعداد بچه های مسجد پرداختیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت یادآور شد: یکی از رویکردهای اصلی این کانون فرهنگی هنری، تربیت نیروی متعهد مسجدی است و به لطف خداوند تاکنون با تشویق و ترغیب، تعداد ۹ نفر از اعضا جذب حوزه علمیه خواهران شده اند.

 

وی اظهار کرد: هدف از تشویق و ترغیب اعضای کانون به تحصیل در حوزه علمیه، استفاده از ظرفیت آنها در آینده ای نزدیک برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است.

 

نظری در خاتمه، عنوان کرد: ان شاءالله با همکاری طلاب خواهر دوره های آموزش قرآن کریم، صحت قرائت نماز، احکام و نشست های بصیرتی را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 1231169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha