تهدید و تحریم اثری بر ایران قوی ندارد

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه تهدید و تحریم اثری بر ایران قوی ندارد، گفت: ما وارث مکتب امام حسینیم و در این مسیر نورانی با همه وجودمان ایستادگی و مقاومت می کنیم و هرگز در این مسیر عقب نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز (۲۰ آبان) در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه آنچه که ایمان را مراقبت می کند پیوند و همراهی با امامت و ولایت است، اظهار کرد: خداوند عالم، همه زمینه ها را برای رشد انسان فراهم کرده است و ما چون موجودی مختار هستیم راه رشد، تعالی و ولایت را به ما نشان می دهد.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سرمایه عقلانی، انسان را به سرمایه رهبران الهی هدایت می کند، افزود:  خداوند مسیر کمال را از مسیر انبیاء الهی به ما نشان می دهد و هیچ کسی بیهوده خلق نشده است و دین هم بر اساس فطرت انسان است.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امامین زمینه را برای رشد و تعالی بشر فراهم کرده است، گفت: مبادا با آزمایش های الهی، ایمان ما از بین برود بنابراین باید ایمان خود را محکم کنیم و افتخار اسلام باشیم.


حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه ایمان در مقابل نفاق است، افزود: باید خودمان را محک بزنیم که چقدر در درون خود وحدت داریم که اگر گفتار، ظاهر و عمل انسان یکی بود یعنی وحدت داریم.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مسئله نظم جدید جهانی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان مطرح کردند، افزود: پس از فروپاشی شوروی، آمریکایی ها مدعی شدند که جهان به نفع آنان یک قطبی می شود و تعبیر دهکده جهانی را مطرح می کردند اما اگر با نگاه عمیق و بصیرت ملاحظه کنیم جهان در حال تغییر و دگرگونی است.


وی بیان کرد: در نظم جدید جهانی قطعاً امریکایی که مدعی کدخدایی در جهان را داشت به انزوا کشیده خواهد شد.


حجت الاسلام نوفرستی به پیشرفت های علمی، اقتصادی و سیاسی در منطقه آسیا و تقویت جبهه مقاومت در نظم جدید جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در عراق، یمن، سوریه و به زودی در سطح جهان پیروان حق انسجام پیدا می کنند.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و به میدان آوردن جریان های نفاق، تجزیه طلب ها و همه معاندین علیه ایران اسلامی، ادامه داد: پررنگ کردن مسئله قومیت ها و مذاهب کار دشمن است چون خیال می کردند می توانند از این طریق به اهداف شوم خود برسند.


وی با تأکید بر اینکه ما وارث مکتب علوی و امام حسینیم که با واقعه کربلا ماندگار شد، تصریح کرد: در این مسیر نورانی با همه وجودمان ایستادگی و مقاومت می کنیم و شهادت جامعه را جهت می دهد و هرگز در این مسیر عقب نشینی نداریم.


حجت الاسلام نوفرستی در ادامه روی کار آمدن دولت جدید عراق، توافق گازی لبنان با اسرائیل و پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ را پیروزی در جبهه مقامت دانست و افزود: کشورهای اروپایی به شدت مضطرب هستند و این از دستاوردهای ایران قوی است که دیگر تهدید و تحریم دشمنان اثری ندارد.

 

 

 

کد خبر 1231222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha