مردم در  جنگ شناختی دشمن و روزگار پر آشوب، با بصیرت  به میدان آمدند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مردم در دل این جنگ شناختی دشمن و روزگار پر آشوب و اغتشاش، با بصیرت و صبر به میدان آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن بیان اینکه مسوولان باید با رفع مشکلات اقتصادی، رفع فقر و فساد از ملت غیرتمند ایران تشکر کنند، اظهار کرد: مردم در دل این جنگ شناختی دشمن و روزگار پر آشوب و اغتشاش، با بصیرت و صبر به میدان آمدند و حماسه‌ عظیم ۱۳ آبان ۱۴۰۱ را خلق کردند و این عزت، تعالی، اقتدار، بصیرت، شجاعت و ولایتمداری ملت ایران است.

وی حرکت مردم در شناخت دشمنان را ستود و گفت: مردم ایران و شهرستان پردیس یک سیلی محکم و تاریخی بر صورت ناپاک آمریکا، غربی‌ها، برخی از کشورهای عربی و داعشی‌های پست فطرتی که فقط نوکری و خباثت را بلد هستند زدند.

امام جمعه پردیس با اشاره به سه جنگ‌افزار دشمن در جنگ شناختی علیه ملت ایران، ابراز کرد: در فتنه اخیر، عوامل خارجی و رسانه‌ها و همچنین عوامل داخلی فتنه ذیل شعار التقاطی و مغالطه‌آمیز «زن، زندگی، آزادی» عمدتاً مبتنی بر شبهه، شهوات، شبهه رفراندوم، بازی‌های کامپیوتری، فضای جنگ شناختی و غیره اغتشاشات میدانی را مدیریت می‌کردند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنان معاندان و دشمنان در برگزاری رفراندوم تصریح کرد: میلیون‌ها ایرانی، از هر تیپ، سن و تفکری در انتخابات‌ تقریبا هرساله نظام و نیز ایام گرامیداشت انقلاب مثل ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و این حضور میلیونی خود بهترین رفراندوم برای مشروعیت یک حکومت است که در کمتر کشوری از جهان وجود دارد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: وجود مشکلات در ایران مثل دیگر کشورها قابل‌انکار نیست و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و غیره وجود دارد اما راه‌حل هر مشکلی لزوم تغییر نظام سیاسی و شورش و فاز امنیتی نیست، چرا که نه‌تنها مشکلات حل نخواهد شد که به تفرقه اجتماعی و تخریب منجر خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از مسوولان شهرستان در خصوص پروژه های بومهن، عنوان کرد: از شهردار بومهن بابت کلنگ زنی، افتتاحیه و آغاز‌ چند پروژه که نیاز مبرم برای مردم بومهن بود و نیز طرح‌هایی که در دست مطالعه است تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله به صورت جهادی کار انجام شود تا هم این طرح‌ها سریع به بهره‌برداری برسد و هم طرح‌های دیگری که نیاز ضروری بومهن است را سریعاً آغاز کنند.

وی اضافه کرد: خواسته مردم بومهن ابتدا ساختمان‌های ناقص یا فرسوده و غیراصولی که ساخته شده و رها شده است که این مورد جان همسایگان و عابرین را تهدید می‌کند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: خواسته دیگر مردم درخصوص ساختمان‌هایی است که سالها ساخته شده و خانواده‌هایشان در آن ساکن شده‌اند و تا به امروز خدماتی مانند انشعابات گاز، برق و آب ندارند و مسوولان باید این مورد را قانونی و اصولی پیگیری و تعیین تکلیف کنند.

کد خبر 1231279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha