جریان سازی دشمنان در رسانه/ ضرورت  بهره گیری از جهاد تبیین در رفع نقض ها

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمنان در حال جریان سازی جدی در رسانه علیه کشور هستند گفت: بهره گیری از جهاد تبیین در رفع ضعف و نقض ها مورد توجه قرار گیرد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحت امروز شنبه (۲۱ آبان) در دیدار با اساتید دانشگاه‌های استان گیلان در مصلی رشت اظهار کرد: مدیر و انسان با تجربه باید بداند مواجهات وی با دنیای پیرامون چگونه باشد.نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اساتید نقش ارزنده ای در جامعه دارند گفت: پرورش نسل جدید توسط شما اساتید صورت می گیرد لذا سعی کنید جوانان را با توطئه های دشمنان آشنا کنید.‌

 

امام جمعه رشت اذعان کرد: اهل بیت در مواجهه با عموم مردم هوشمندانه و صبورانه عمل می کردند، و اگر اهل بیت نبودند امروز چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه از سیاه نمایی بپرهیزید خاطر نشان کرد: برای علاج منطقی ضعف ها و نواقص تلاش کنید، در این بین بهره گیری از جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه هدف آمریکا جنگ افروزی در منطقه، ایران است اضافه کرد: در عرصه ای که با انواع تحریم های مالی، دارویی و رسانه ای مواجه هستیم، اگر یکی از این تحریم ها متوجه کشورهای اروپایی می شد در برابر آن تحمل نمی کردند.

 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بایستی تعامل بصیرانه و مهربانانه با مردم داشته باشند تصریح کرد: یکی از نظریه پردازان غربی گفته ایران خطرناک برای غرب، ایران دارای منابع غنی انسانی است.

 

امام جمعه رشت افزود: اگر منصفانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم، در برخی رشته ها رتبه های برتر دنیا را کسب کردیم و در بسیاری از دانش ها با تلاش جوانان این مرز و بوم به محل رجوع سایر کشورها تبدیل شدیم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مورد حمایت همه کشورهای اسلامی است بیان کرد: ایران در دو مقطع ابرقدرت بوده است؛ یکی چهار هزار سال قبل و دیگری در دوران ولایت فقیه که قدرت خود را در بزرگترین شاه راه‌های آبی نشان داد.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت های دنیا توجه و بسط فکری به جمهوری اسلامی دارند خاطر نشان ساخت: واکنش ایران نسبت به اتفاقات دنیا برای بسیاری از مسلمانان مهم است و امروز همه مراکز علمی کشورهای سلطه جو روی ایران تمرکز کرده اند.

 

وی اضافه کرد: دانشگاه منبع همه موفقیت ها است و اساتید باید در زمینه معرفی ویژگی های انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنند‌.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن در عرصه رسانه و جریان سازی میدانی ورود جدی کرده است اظهار داشت: رسانه های اصلی آشوبگر در فتنه اخیر، توسط وهابیون و آل سعود اداره می شوند لذا بایستی به مقابله بپردازیم و نسل جوان را در برابر این توطئه ها آگاه کنیم.‌

 

کد خبر 1231480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha