اجتماع ۱۰ هزار نفری سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در آران و بیدگل برگزار شد

اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری سربازان دهه نودی امام عصر(عج) با اجرای سرود «سلام فرمانده» با اجرای مداح اهل بیت «ابوذر روحی» در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری سربازان دهه نودی امام عصر (عج) با اجرای سرود «سلام فرمانده» با اجرای مداح اهل بیت «ابوذر روحی» در آران و بیدگل برگزار  شد.

 

این مراسم با حضور دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در مصلای نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار شد و نوجوانان عشق و دلدادگی خود را به حضرت امام زمان(عج) ابراز داشتند.

 

کودکان و نوجوانان با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی به اجرای این سرود پرداختند و با شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شاهچراغ تجدید پیمان کردند.

 

 

ناحیه مقاومت بسیج سپاه، کانون فرهنگی (مجمع رهروان وصال)، ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، فرمانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ستاد نماز جمعه، شهرداری و شورای شهر، هیئت رزمندگان اسلام در اجرای این دو برنامه مشارکت دارند.

 

سرود «سلام فرمانده» سرودی اجرا شده توسط ابوذر روحی در وصف امام زمان (عج) است که نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت.

 

این اجتماع، سومین اجتماع بزرگ سربازان دهه هشتادی و نودی امام عصر(عج) در آران و بیدگل است.

 

کد خبر 1231567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha