تفکر بسیجی در سطح جامعه فراگیر و ترویج شود/ بسیج سنگر جلوگیری از نفود دشمن

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تفکر بسیجی در سطح جامعه فراگیر و ترویج شود، گفت: تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر تشکیل بسیج در حوزه و دانشگاه برای جلوگیری از نفوذ دشمن بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۴ آبان) در نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج در این استان با اشاره به خدمات بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از وظایف ما، معرفی بسیج در سطح جامعه است.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ابراز کرد: در جامعه ما برخی افراد به بسیج توهین می کنند، این افراد از جایگاه بسیج در سطح ملی، بین المللی و نقش آفرینی بسیج اطلاعی ندارند.

 

وی با بیان اینکه اخلاص، فداکاری، تاثیر گذاری ویژگی های اصلی بسیج است، تصریح کرد: تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر تشکیل بسیج در حوزه و دانشگاه برای جلوگیری از نفوذ دشمن بوده است.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ترویج تفکر و اخلاص بسیجی باید در سطح جامعه بیشتر معرفی شود، گفت: پیوند معنوی افراد بسیجی با خداوند و بصیرت افزایی بسیج باید تقویت و فراگیر شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در هر بحرانی مثل کرونا، زلزله، سیل، آبرسانی بسیج در کنار دولت حضور دارد و تاثیر گذار است، افزود: بیان عملکرد بسیج در همه حوزه ها از جمله نقش بسیج در دفاع مقدس و دانشگاه ها باید بیشتر بیان شود.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج نقش بسیج بیشتر تبیین شود و تلاش کنیم تفکر بسیجی در سطح جامعه فراگیر و ترویج گردد، گفت: حق تقدم در جذب افراد در ادارات باید تفکر بسیجی باشد، نباید کسانی جذب شوند خدمت به مردم و نظام نباشد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه متولیان باید روحیه جهادی، ایثارگری را در سطح جامعه معرفی کنند، خاطرنشان کرد: تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف از دیگر اولویت های بسیج باشد.

کد خبر 1232496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha