توسعه کانون های مساجد مستلزم مشارکت جمعی است

اله ویردی زاده در سفر به اصفهان گفت: توسعه کانون های مساجد مستلزم مشارکت جمعی مجموعه ستاد فهما، کانون های برتر و همکاری بین بخشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،‌ «مهدی اله ویردی زاده» در سفر به اصفهان و در جمع کارکنان ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر مسجد و آینده پیش روی ستاد فهما اظهارداشت: شبکه منسجم و هماهنگی در مساجد سراسر کشور به واسطه کانون های فرهنگی و هنری رقم خورده است.

 

 معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد کانون های مساجد کشور افزود: توسعه کانون های مساجد مستلزم مشارکت جمعی مجموعه ستاد فهما، کانون های برتر و همکاری بین بخشی بوده تا اینکه به نقطه مطلوب برسیم.

 

وی ادامه داد: استان اصفهان ظرفیت خاصی در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مثل دیگر بخش ها داشته که باید از این پتانسیل استفاده و شرایط خاصی ایجاد و امکان بهبود شرایط و رسیدن نقطه مطلوب در حد این استان ایجاد شود.

 

اله ویردی زاده با بیان اینکه تجهیز کانون های مساجد، حمایت از این مراکز و عضویت مدیران مسئول در صندوق هنر دنبال خواهد شد، تصریح کرد: تقویت زیرساختی سامانه بچه های مسجد در دستور کار قرار دارد.

 

معاون فرهنگي هنري، رئيس دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري و مدير کل آموزش، پژوهش و فناوري اطلاعات، ویردی زاده را در این سفر همراهی می کردند.

کد خبر 1232662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha