اعزام ۱۵۰۸ برگزیده مسابقات و شادیانه های شهروندی آران و بیدگل به مشهد مقدس

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از اعزام ۳۰ برگزیده سال جاری شادیانه های شهروندی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۵۰۸ نفر از برگزیدگان مسابقات و شادیانه های شهروندی به پابوسی امام رضا(ع) رفته اند.

«حسن نبوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۳۰ تن از برگزیدگان مسابقات شادیانه های شهروندی شهرستان آران و بیدگل برای پابوسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این کاروان اعزامی از برگزیدگان مسابقات مختلف در قالب برنامه های شادیانه شهروندی ولادت امام هادی(ع)، عید غدیر و هفته وحدت هستند.

 

نبوی زاده خاطر نشان کرد: شادیانه های شهروندی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به همت دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری و نهادهای فرهنگی با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی در مناسبت های مذهبی در محیط باز پارک ها و بوستان ها و مکان های پرتردد شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل ادامه داد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون یک هزار و ۵۰۸ نفر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی شادیانه شهروندی، مسابقات فرهنگی و قرآنی اعتکاف و زوج های جوان به همت این دبیرخانه و با همراهی خیّرین به مشهد مقدس اعزام شده اند.

 

دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل، تشکّلی مردم نهاد است که با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و نهادهای فرهنگی اجرای برنامه های فرهنگی-آیینی با رویکرد همایشی و مذهبی را در سطح شهرستان راهبری و اجرا می کند./

 

 

کد خبر 1233119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha