طرح دشمن برای تخریب چهره روحانیت، بسیجی و زنان محجبه شکست خواهد خورد

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: روحانیت، بسیجی و زنان محجبه و عفیفه ما افتخار می کنند که در خط مقدم مبارزه با دشمن باشند، طرح دشمن برای تخریب چهره آنان شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: آنکه بصیرت یافت سود برد و آنکه کوردلی نشان داد زیان دید، هر آن کس که با بصیرت در صراط مستقیم حرکت کرد به سعادت رسید و بهشتی شد و هرآن کس که کج روی کرد، منفور و جهنمی شد.

وی ضمن بیان اینکه در آستان فرارسیدن هفته بسیج قرار داریم، گفت: درود رحمت الهی به روح بزرگ بسیجی ایران اسلامی و دورود بر بسیجی حکیم و عالم دوران انقلاب، ضعیم و پیر فاطمی دوران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) که الگوی بی بدیل برای بسیجیان است.

امام جمعه قرچک افزود: اگر مسؤولین نظام اسلامی از تفکر بسیجی و نیروی انسانی بسیج غافل شوند و روحیه جهادی در بسیج را فراموش کند قطعا ضرر خواهد کرد، رمز پیروزی و پیشرفت در شرایط کنونی از پیش گرفتن تفکر بسیج است.

حجت الاسلام اسماعیلی با تقدیر از زحمات خالصانه بسیجیان در تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: تفکر بسیج بهترین و عالی ترین تفکر برای پیشبرد اهداف کشور است، بسیج در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، جهاد سازندگی، آبادانی و عمران، تولید و اشتغال حضور دارد، بسیج حق گرا و ظلم ستیز است واین حرکت باعث رشد کشور خواهد شد.

وی توطئه های دشمنان را در خصوص ایران اسلامی بی شمار دانست و بیان کرد: دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته است و با هر ترفندی هم وارد عمل می شود، به کارگیری راهبرد اقتصاد منفی، جنگ نامنظم، حملات سایبری، تاثیر بر احساسات و عواطف جوانان با جنگ رسانه ای، تنها از لحاظی پیروز خواهیم شد که بصیرت داشته باشیم.

خطیب نمازجمعه قرچک خاطرنشان کرد: دشمن طرح قدیمی تجزیه طلبی را دو مرتبه به راه انداخته است، به ویژه امروز در حوزه مردم ورود کرده و مانور می دهد، رهبری عظیم شأن در این حوزه موضع محکم نشان دادند و اشاره داشتند که مردم انقلابی گری و ولایت‌مداری را فراموش نمی کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی دشمنان را خبیث معرفی کرد و گفت: دشمن در حوادث تروریستی اخیر چهره واقعی خود را نشان داد، دشمن کودک کش در حوادث اخیر نشان داد که فقط از حقوق بشر حرف زدن آن را بلد است و در مرحله عمل هیچ چیزی از آن نمی داند.

وی تشریح کرد: خانواده های شهیدی که وقتی پای حرفشان می‌نشینیم به فرزندشان افتخار می کنند که در راه انقلاب و میهن اسلامی‌شان فدا شدند و این قدرت امروز ایران اسلامی است که مردم ایران اسلامی پشت نظام و رهبری ایستادگی کردند.

امام جمعه قرچک در پایان تاکید کرد: روحانیت، بسیجی و زنان محجبه و عفیفه ما افتخار می کنند که در خط مقدم مبارزه با دشمن باشند، طرح دشمن برای تخریب چهره آنان شکست خواهد خورد.

کد خبر 1233325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha