مراسم اختتامیه طرح «مانا» با همکاری کانون معراج شهرکرد برگزار شد

اختتامیه طرح «مانا» به میزبانی سازمان بهزیستی استان و با همکاری کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مرتضی طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اختتامیه طرح «مانا» به میزبانی سازمان بهزیستی استان و با همکاری کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد ادامه داد: طرح «مانا» در ۱۳ جلسه برای ۲۰ نفر از نوجوانان پسر و ۲۵ نفر از نوجوانان دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال به مناسبت طرح اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۱ به میزبانی سازمان بهزیستی استان و با همکاری کانون فرهنگی هنری «معراج» در مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: هدف از اجرای طرح «مانا» ایجاد فضای مناسب برای ارائه ایده های خلاقانه نوجوانان و جوانان مسجدی و انقلابی بود که مورد استقبال خانواده های این عزیزان نیز قرار گرفت.

 

طاهری در مراسم اختتامیه طرح «مانا» از محمدمهدی رئیسی، طه رئیسی، عرفان نوروزی، محمدمهدی اسدی، نگار مردانیان، سامره بهرامی، عارفه دانش، زهرا دانش، یگانه عباسی و مبینا دانش که در طرح مانا شرکت داشتند تقدیر شد.

 

همچنین از مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبيا (ص) شهرکرد به منظور همکاری در برگزاری طرح «مانا» از سور سازمان بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوحی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

کد خبر 1233420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha