جهاد بزرگ امروز بیان واقعیت‌ها به مردم است

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه دعوا و شکاف اجتماعی خواسته دشمن است، گفت: جهاد بزرگ امروز بیان واقعیت‌ها به عموم مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته، بارهای بر زمین مانده و کارهایی که از جانب برخی مسئولان رخ داده را جهادگران و بسیجیان از روی زمین برداشته‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: بسیج به معنای واقعی کلمه در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی حضور داشته است.

 

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه جریان استکبار واقعیت‌های سیاسی و اجتماعی ما را به درستی درک نکرده، گفت: مردم در کوچه و بازار مشاهده می‌کنند که بین آنچه رسانه دشمن ‌می‌گوید و واقعیت میدانی، اختلاف وجود دارد.

 

وی بیان کرد: جهاد بزرگ امروز بیان واقعیت‌ها به مردم است و نبود تحلیل درست از واقعیت‌های اجتماعی، نقطه ضعف دشمن است که باید آن را بیان کنیم.

 

امام جمعه همدان، دعوا و شکاف اجتماعی را خواسته دشمن دانست و تصریح کرد: شرایط افراد آشوبگر مسلح با معترضان و افراد دارای شبهه متفاوت است.

 

آیت الله شعبانی موثقی افزود: مسئولان باید برای بیان اعتراض ها، ساز و کار مناسبی را طراحی کنند تا جوانان بتوانند حرف خود را مطرح کنند.

 

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر حق با برخی ملامت‌ها و مذمت‌ها همراه است، اما نباید ترسید و در انجام وظایف و اقدامات، نیت‌ها را خالص کرد.

کد خبر 1233645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha