تقدیر رئیس کل دادگستری گلستان از هوشمندی اقوام ساکن استان در ناآرامی های اخیر

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هوشمندی اقوام ساکن استان در ناآرامی های اخیر شایسته تقدیر و تحسین و مهر تاییدی بر بصیرت گلستانی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدر آسیابی امروز «یکشنبه ٢٩ آبان» در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج در گرگان افزود: اگر همراهی به موقع و پرشور بسیجیان در کنار ماموران انتظامی نبود شاید ما چالش‌هایی داشتیم اما خوشبختانه در گلستان کمترین معضل را شاهد بودیم که مهم ترین عامل هوشیاری مردم استان بود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از تمام اقوام شریف استان گلستان از جمله ترکمن، سیستانی، بلوچ، کرد، آذری و کرمانج برای وفاداری به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایوس کردن دشمنان کشور سپاسگزاریم.

 

وی به فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: هر چند سپاه مسئول محرومیت زدایی نیست اما به برکت حضور و کمک سپاه امروز در عرصه محرومیت‌زدایی شاهد اقدامات چشمگیر و خوبی هستیم.

 

آسیابی افزود: اگر در بنیه دفاعی کشور دارای قدرت هستیم و این اقتدار باعث ترس دشمنان شده بخاطر روحیه بسیجی نیروهای مسلح ما است.

 

وی بیان کرد: در تولید داخل نیاز به برجام برای حل مشکلات نداریم بلکه نیازمند انسجام داخلی و یک پنجره واحد هستیم.

 

آسیابی افزود: اگر اقدامات انقلابی قوه قضاییه در ۱۰ سال گذشته نبود بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به تعطیلی کشانده می شد.

 

 

کد خبر 1233898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha