تلاش دشمن برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب/ از شرارت های دشمن هراسی نداریم

طالبی با بیان اینکه دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود، فرهنگ عفاف وحجاب را نشانه گرفته است، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس آیات و روایات و احکام دینی و اسلامی پایه گذاری شده است و روز به روز مستحکم تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی ظهر امروز(۳۰ آبان) در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب خراسان جنوبی اظهار داشت: بانوان نقش مهمی را در انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و حدود ۵۰ درصد از جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در اتفاقاتی که طی دو ماه اخیر رخ داد به بهانه شعار زن زندگی آزادی شاهد ناهنجاری هایی در حوزه عفاف و حجاب بودیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن قسم خورده است تا با امپراطوری رسانه ای خود ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند، افزود: دشمن از طریق تهاجم های فرهنگي و تهیه کلیپ ها و تولیدات مختلف در فضای مجازي و رسانه های مختلف بحث عفاف و حجاب را نشانه گرفته است.

 

وی ادامه داد: با روشنگری هایی که انجام شده است قضایا در سطح کشور به نحو خوبی مدیریت شده است و تا زمانی که در نظام جمهوری اسلامی تابع مقررات دینی و اسلامی باشیم قطعا دشمن به دشمنی خود ادامه خواهد داد.

 

طالبی در ادامه گفت: مردم و مسئولین شرایط سختی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرده اند و باز هم پای انقلاب و نظام ایستاده اند و این موضوع در تشییع پیکر شهدای بسیجی در مشهد قابل مشاهده بود.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی نسبت به شرارت های دشمن نداریم، ادامه داد: در همه کشورهایی که دم از تمدن می زنند این مسائل حتی بدتر هم وجود دارد و در فرانسه روز به روز اعتراضات در حال افزایش است اما اجازه رسانه ای شدن این اخبار را نمی دهند.

 

وی تاکید کرد: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی دست به دست هم داده اند تا از طریق امپراطوری رسانه ای به ایران اسلامی ضربه بزنند.

 

طالبی عنوان داشت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس آیات و روایات و احکام دینی و اسلامی پایه گذاری شده است و روز به روز مستحکم تر خواهد شد.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی  ادامه داد: دشمن این خیال واهی و باطل خود نسبت به براندازی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد و با اجرای این شرارت ها به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید و انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت راه خود را ادامه خواهد داد.

 

وی با بیان اينکه از سه دانشگاه صنعتی، بیرجند و آزاد اسلامی به صورت نامحسوس بازرسی شد، افزود: تفکیک اتاق ها جز ضوابط است که باید مورد توجه بخش های اداری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

طالبی در پایان بیان کرد: باید برای بانوان کارمند یک حریم قائل شویم و این حریم در جهت حفظ مقام زن در جایگاه اسلامی است و پذیرفته نیست که آقایان و بانوان فعال در حوزه اداری بحث شئونات اسلامی را رعایت نکنند.

 

 

کد خبر 1234173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha