یادواره «شهدای امنیت» در بجنورد برگزار می شود

یادواره شهدای امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، به همت فعالان مسجد جواد الائمه علیه السلام بجنورد برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ یادواره شهدای امنیت به همت فعالان مسجد جوادالائمه علیه السلام بجنورد و همراهی ارکان مسجد به ویژه فعالان کانون فرهنگی و هنری شهید رستمعلی نوری و فعالان پایگاه بسیج این مسجد با محوریت گرامیداشت 6 شهید والامقام شهید حسین تقی پور، شهید فرید کرم پور، شهید مسلم جاوید مهر، شهید حسن یوسفی، شهید روح الله عجمیان و شهید آرمان علی وردی در محل این مسجد برگزار می شود.



مراسم ارزشمند تدارک دیده شده، پنج شنبه سوم آذرماه جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء پذیرای نمازگزاران و مردم انقلابی خواهد بود.

 

بر این اساس حجت الاسلام علیرضا احمدی و مهدی الهی راد به عنوان سخنران و میهمان ویژه دعوت شده و محمدرضا ایزی، از مداحان ارزشمند و ذاکر اهل بیت علیهم السلام با مداحی و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام محفل را معنویتی مضاعف خواهد بخشید.




محفل گرامیداشت شهدای محله با یاد و خاطره  67 شهید بجنورد 


سیاوش جنتی، مدیر کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای بجنورد هم گفت: به همت فعالان مسجدی، یاد و خاطره 17 شهید محله و پایگاه امام خامنه ای بجنورد و 47 شهید والامقام دهستان گیفان از توابع این شهرستان برگزار می شود.



وی زمان برگزاری این یادواره را پنج شنبه سوم آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: این یادواره به مناسبت هفته بسیج با محوریت نکودات یاد و خاطره شهدای پایگاه امام خامنه ای بجنورد انجام می گیرد.

 

جنتی، سخنران این برنامه معنوی را حجت الاسلام محمد خانی،  مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی اعلام کرد و افزود: رجب قدوسی از مداحان استان هم در این مراسم مداحی خواهد کرد.

کد خبر 1234278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha