شرکت ۴۵ نفر از فعالان کانون امام حسن(ع) مجتبی در مسابقه کتابخوانی «حوض خون»

رحیمی‌رومه گفت: در مسابقه کتابخوانی«حوض خون» ۴۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) شرکت کردند که در پایان نفرات برگزیده تقدیر شدند.

حسن رحیمی‌رومه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب دو مراسم شنبه های با کتاب و مسابقات کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی کتاب «حوض خون» در این هفته برگزار شد، گفت: کتاب «حوض خون» با تصاویر و نوشتار دلنشینِ کمتر دیده شده جنگ از زبان زنانی در رخت‌شور خانه پشت جبهه‌های جنگ است که با نا امیدی در جنگ حضور داشتند.

 

رحیمی رومه افزود: در این مسابقه بیش از 45 نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری شرکت کردند که در پایان نفرات برگزیده تقدیر شدند.

 

وی با اشاره به کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: این کتابخانه با 500 جلد کتاب در حال فعالیت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان از عضویت 517 عضو در این کانون خبر داد و افزود: رویداد ملی کشور دارای سه شبستان و ۱۲ رواق است که رواق کتاب یکی از آنها است و یکی از کارکردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حوزه کتاب و کتابخوانی است و در بخش صدای کتاب یک فصل از کتاب بارگذاری می‌شود، در بخش «صدای کتاب» در جشنواره ملی رویداد فهما، فصل های مختلف کتاب «حوض خون» برای اعضا بارگذاری می‌شود.

 

وی در پایان از توزیع بسته‌های معیشتی در هفته بسیج بین نیازمندان هم خبر داد و گفت: در این مراسم 40 بسته توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1234289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha