شهرداری شیراز برای دومین بار مقام برتر حوزه گردشگری شهرداری کلانشهرهای کشور را کسب کرد

مشفقیان گفت: شهرداری شیراز با استفاده از ظرفیت تمامی واحدهای مرتبط و نیمه مرتبط صنعت گردشگری برای دومین بار در ارائه خدمات گردشگری شهرداری کلانشهرهای کشور مقام برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی مشفقیان، امروز چهارشنبه (۲ آذر) با اشاره به اقدامات اداره گردشگری و زیارت شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران گفت: اداره گردشگری و زیارت شهرداری شیراز با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران شهر مقدس شیراز و استفاده همه جانبه از تمامی ظرفیت های گردشگری برنامه های مختلف علمی و عملیاتی اجرا می کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: استفاده از ظرفیت تمامی واحدهای مرتبط و نیمه مرتبط صنعت گردشگری و ارگان های دیگر در این زمینه و استقبال مطلوب شهروندان، اصحاب گردشگری و صنوف وابسته به گردشگری سبب شده است تا شیراز در ارزیابی کلانشهرهای کشور برای دومین بار در سطحی بالاتر از سایر کلانشهرهای کشور انتخاب شود و رتبه اول را کسب کند.

وی تصریح کرد: شهرداری شیراز با دانش به علم گردشگری و با دانش به خواسته و مطالبات اصحاب گردشگری و طراحی محصولات و برنامه ها موفق به اخذ این مقام برتر شده است.

مشفقیان اعلام کرد: در این رتبه بندی معاونت زیارت شهرداری مشهد در حوزه خدمات رسانی به زائرین مقام اول، مدیریت گردشگری شیراز در پروژه های گردشگری و خلاقیت، مقام اول، مدیریت گردشگری شهرداری یزد، مقام دوم، مدیریت گردشگری شهرداری اصفهان، مقام سوم، مدیریت گردشگری شهرداری رشت، مقام چهارم و مدیریت گردشگری شهرداری تهران، مقام پنجم را کسب کردند.

کد خبر 1234653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha