جهاد تبیین در برابر هجوم‌ تحریف است

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه جهاد تبیین در برابر هجوم‌تحریف است، گفت: امروز رسانه در دنیا به یهودی ها تعلق دارد و روز عمل به سوره عصر است و باید جهاد تبیین این قضیه را حل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام‌ مهدی طائب در یادواره شهدای والامقام کیاکلایه که شامگاه پنج شنبه(۳ آذر) در مسجد امام حسین کیاکلایه برگزار شد، گفت: اینکه شهدا زنده هستند حرف خدای متعال است و حتمی است سوال اینجاست که این شهدا به جسمشان زنده هستند یا روحشان؟

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار تصریح کرد: اگر به جسمشان زنده باشند خیلی از این شهدا جسمی هنگام شهادت برایشان نماند است و  حاج قاسم،حسن مقدم و .....اینگونه بودند.
اگر به روحشان باشد سوال اینجاست روح مرگ دارد؟ روح در عالم برزخ به حیات خود ادامه می دهد منتهی زندگانی سکون.

وی با بیان اینکه فرق مرده و زنده در این است که زنده می تواند اثر بدهد و اثر بگیرد، خاطر نشان کرد: شرط اینکه بتوانم اثر دهم این است این جسم در اختیار روح باشد و هر کسی ابزار را از دست دهداثر دادن و گرفتنش تمام می شود.

حجت الاسلام‌طائب ادامه داد: این‌نگاه ماست، اما خداوند متعال می فرماید "کسی که در راه ما اقدام می کند و جسمش را از دست می دهد اثر دادن و گرفتنش تمام نمی شود و زنده است".

وی با بیان اینکه اگر این حقیقت برای ما معلوم شد متوجه می شویم که دشمن تا بتواند از ما شهید نمی‌کند، اظهار کرد: اما کسی که در راه خدا شهید می شود وارد رزق جدید می شود و آن ابزار" عند ربهم " است و ترامپ حاج قاسم رو شهید کرد تا حاج قاسم را از عراق و سوریه و ایران بگیرد اما غافل از اینکه شهیدان زنده هستند.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان اینکه از شهدای فتنه تا شهدای انقلاب در همه این مواقع دشمن بود که به ما حمله کرد، اذعان کرد: در هفته دفاع مقدس مقام‌معظم رهبری فرمودند: این انقلاب وقتی شروع شد خواص هم ابعادش را نمی دانستند اما دشمن فهمید و این انقلاب از روزی که شروع شد تا به امروز هیچ روزی به ضعف و سختی به مانند شروع سال ۶۸ به خودش ندیده است.

وی با بیان اینکه اگر قرار است آمدن بقیه الله اعظم را ممکن کنین باید شرایط را فراهم کنیم، گفت: آخرین فریاد امام‌حسین گ( ع) در روز عاشورا این بود کسی هست به ما کمک کند و سخت ترین شروع امامت، به امام زمان(عج) تعلق دارد که امامت امام با غیبت شروع شد.


حجت الاسلام طائب تصریح کرد: ما در سه مطلب  نظامی، امنیتی و اقتصادی باید ابرقدرت شویم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در برابر هجوم‌ تحریف است و متخصص تحریف در طول تاریخ یهود بوده است، گفت:  یکی از اوصافی که خدای متعال برای یهودیان می آورد این است که اینان استاد تحریف هستند و امروز رسانه در دنیا به یهودی ها تعلق دارد و این جهاد تبیین است که این قضیه را حل می کند و امروز روز عمل به سوره عصر است و  انسان در زیان است و در عصر غیبت دسترسی به امام زمان(عج) ندارد و مومنان باید برای ظهور کار کنند و صبور باشند.

کد خبر 1234989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha