مرکزیت جبهه حق به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد

خراسانی مطلق با بیان اینکه مرکزیت جبهه حق به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد، گفت: یکی از مهمترین کارهایی که باید در حال حاضر انجام شود تجمع نیروهای جبهه حق است و این موازنه و نگاه به شدت می تواند امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی مطلق صبح امروز (۵ آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان در بیرجند اظهار داشت: در تمام پایگاه های بسیج شهرستان بیرجند برنامه های مختلفی جهت گرامیداشت هفته بسیج اجرا شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در ادامه گفت: بیش از یک هزار و ۱۵۰ برنامه در پایگاه های بسیج شهرستان بیرجند رقم خورد و برنامه های گرامیداشت هفته بسیج حول ۴۳ موضوع شکل گرفته بود.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: گاهی اوقات نیروهای انقلابی فکر می کنند که انقلاب به خطر افتاده است اما بدانید هر چه به آخرالزمان نزدیک تر می شویم غلبه حق بر باطل تقویت می شود.

 

سرهنگ خراسانی مطلق در ادامه تاکید داشت: موضوعی که باعث شده تا مستکبران عالم با هر قدرت و ابزاری انقلاب اسلامی را هدف بگیرند این است که تفکر انقلابی و اسلامی در حال گسترش در جهان است و استکبار خطر نابودی را احساس کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مرکزیت جبهه حق مربوط به جمهوری اسلامی ایران است، افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که باید در حال حاضر انجام شود تجمع نیروهای جبهه حق است و این موازنه و نگاه به شدت می تواند امیدآفرین باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: امیدواریم در جبهه حق پایدار بمانیم و به آن اخلاص مدنظر مقام معظم رهبری دست یابیم.

 

 

کد خبر 1235119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha