لزوم  بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه و فریب دشمن

حجت‌الاسلام موسوی ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: باید بصیر و هوشیار باشیم که فریب دشمن را نخوریم و این یادواره‌ها هستند که می‌تواند جلوی این فریب را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی شب گذشته(شنبه،‌۵آذر) در مراسم یادواره شهدای والامقام روستای سیاهمرد ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دشمنان می خواهند ملت را ناامید کنند درحالی که ملت ما زرهی به نام ولایت پذیری دارند و مردم گوش به فرمان ولایت هستند.

 

امام جمعه ماسال افزود: با وجود تمام دشمنی ها و تحریم ها شهدای ما در مکتبی انقلابی و با روضه علی اکبر(ع) و قمر بنی هاشم(ع) بزرگ شدند و غیورانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: باید بصیر و هوشیار باشیم که فریب دشمن را نخوریم و این یادواره‌ها هستند که می‌تواند جلوی این فریب را بگیرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه یادواره شهدا برای این است که ما بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه بیش از پیش ترویج داده شود.

 

گفتنی است، در این مراسم «حمید مهدئی» به مداحی پرداخت و حاضرین با آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان دوباره‌ای کردند.

کد خبر 1235653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha