دانش آموزان بسیجی دلبسته اهداف شهدا هستند

سردار ییلاقی گفت: دانش آموز بسیجی آرمان گرا، متعهد و انقلابی و دلبسته اهدافی است که شهدا تا پای جان برای تحقق آن ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار عباسعلی ییلاقی امروز (یکشنبه 6 آذر) در مراسم یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان گلستان گفت: در اوج جنگ، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با امیدواری از نسل تربیت یافته دهه ۶۰ آینده را متعلق به نسل نوجوان دیدند و فرمودند:«امید من به شما دبستانی هاست».

 

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پرداختن به نسل دانش آموزان فوق العاده حائز اهمیت است، افزود: دانش آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم بالایی داشتند.

 

وی ادامه داد: استفاده دشمنان برای استفاده از دانش آموزان، خطای محاسباتی دشمن را نشان می دهد.

 

ییلاقی با بیان اینکه نوجوان ترین شهید دانش آموز کشور یک پسر ۱۱ ساله اهل سنت از نیکشهر سیستان و بلوچستان است، گفت: کسانی که امروز به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ چهار دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

 

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت زیادی به گردن شماست، افزود: دانش آموز بسیجی آرمان گرا، متعهد و انقلابی و دلبسته اهدافی است که شهدا تا پای جان برای تحقق آن ایستادگی کردند.

 

 

کد خبر 1235694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha