اجرای پویش فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فرهنگ مطالعه

مدیر کانون چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان از اجرای پویش فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه انس با کتاب در این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ مریم رجبی از اجرای پویش فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فرهنگ مطالعه خبر داد و گفت: این پویش همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها آغاز می شود و در سالروز میلاد دردانه نبی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پایان می یابد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم افزود: این پویش با عنوان «کتاب سودمند است چون ...» طراحی شده و کودکان و نوجوانان ایده های کتابخوانی خود را در قالب نقاشی و نیز یادداشت های کوتاه در تکمیل جمله عنوان در این پویش رقابت می کنند.
 

رجبی اظهارکرد: کودکان و نوجوانان در دو رده سنی 7 تا 12 سال و 12 تا 15 سال، می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب دروازه معرفت در این کانون ویژه نوجوانان و دانش آموزان خبر داد و گفت: این نمایشگاه هفتم آذرماه جاری با حضور مدیر ستاد فهما خراسان شمالی و نیز امام جمعه شهر قاضی گشایش یافت و به مدت یک هفته ادامه دارد.

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان از جمله کانون های فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی است به طوری که در سال های اخیر به واسطه فعالیت ها و طرح های کتابخوانی ارائه شده اهالی مسجد این روستا به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران معرفی و در سطح ملی تقدیر شد.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

 

کد خبر 1236288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha