ملتی ایران ملتی هوشمند است/ بسیج در ملت و فرهنگ عاشورایی تبلور پیدا می کند

سردار معروفی با بیان اینکه حقیقت ما روی زمین معلوم است نه در فضای مجازی که دشمن به دنبال مدیریت و تصرف آن روی ذهن ماست، گفت: بسیج در ملت و فرهنگ عاشورایی تبلور پیدا می کند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، ظهر امروز(۸ آذر) در آیین همایش شبانان و گله داران عشایر استان، اظهار کرد: ما به وجود شما عشایر افتخار می کنیم و دست شما مردان عشایر و گوشه چادر فاطمی خواهران عشایر را با نگاه اعتقادی می بوسیم و به وجودتان افتخار می کنیم.

 

سردار حسین معروفی تصریح کرد: قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی فهرستی بلند بالاست که اگر بخواهیم آن را اعلام کنیم باید ساعتها فقط روی فهرست خروجی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عناوین را اعلام کنیم.

 

وی افزود:  به برکت مجاهدت ملت بزرگ ایران و وجود نازنین امام عظیم شان و امام امروزمان امام خامنه ای عزیز، ما در اوج قدرت، شرف و عزت و بازدارندگی در جهان هستیم، در حوزه استکبار ستیزی و استقلال برای دفاع از حقیقت خودمان،  حقیقت ما حقیقت اسلام است چرا که انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی است.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  حقیقت ما روی زمین معلوم است نه در فضای مجازی که دشمن به دنبال مدیریت و تصرف آن روی ذهن ماست، گفت: ما ملتی هوشمند هستیم، آیا فقط یک قوم ما برای تبعیت از امام و  ایستادگی در برابر ظلم و ستمشاهی شاهنشاهی دست نشانده آمریکا و انگلیس و صهیونیستها حرکت کرد؟ آیا فقط یک مذهب و گروه سیاسی در این صحنه قرار گرفت؟ خیر، همه اقوام و گروههای سیاسی و مذاهب تحت رهبری امام راحل قرار گرفتند  و این انقلاب را به ثمر رسانند.

 

وی با بیان اینکه ملتی که خدا و ائمه اظهار(ع) را دارد یعنی همه چیز دارد، ابراز کرد: ملت جنگ سخت محنت بار تحمیلی را با فرهنگ عاشورایی در شکل و محتوای دفاع مقدس، با پیروزی طی کرد، اگر  بخواهیم بسیج را تعریف کنیم، بسیج در ملت و فرهنگ عاشورایی تبلور پیدا می کند.

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه همه ملت و اقوام و مذاهب در به نتیجه رساندن این کارزار نابرابر نقش داشتند و شهید و مجروح و اسیر دادند و پای دین و انقلاب و ناموسشان ایستادند، گفت: در سال ۸۸ در آن جنگ احزاب ملت بدون توجه به خواص و با نگاه به امام خویش تاریخ را تغییر دهد و ۹ دی را خلق کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه  در این جنگ ترکیبی و احزاب همه جانبه و با عملیات روانی در بستر فضای مجازی باز هم ملت پیروز و سربلند شد، افزود: در تجمع امت رسول الله(ص)، سیزده آبان و تشییع شهدای امنیت ملت حماسه های بزرگی خلق کردند، حالا سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و ۲۲ بهمن را هم خواهیم دید، اینها صحنه واقعی ملت ایران و هوشمندی آنهاست.

 

وی ابراز کرد: ملت ایران زمانی که منافع ملی و اعتقاداتش در خطر باشد از هر گروه و قوم و مذهبی که باشد دور هم جمع می شود و فریاد له کردن دشمن و مقاومت و ایستادگی را سر می دهند.

 

سردار معروفی یادآور شد: دشمنان ما باید بدانند با وجود هوشمندی ملت ما و اقوام و گرایش‌های سیاسی تحت امر ولی خود راهبرد انشقاق قومی و مذهبی راهبردی کهنه و پوسیده و شکست خورده است و امکان ندارد این انشقاق را به وجود بیاورند، چرا که ملت ایران بسیجی هستند، بسیج فرهنگ عاشورا و زاییده تفکر عاشوراست و عاشورایی ذائقه و محاسبه اش تغییر نمی کند.

 

وی بیان کرد:  دشمن اگر بخواهد به این انقلاب لطمه بزند این ملت و این بسیج عباس انقلابند، باید از عباس انقلاب عبور کند و این نشدنی است، اگر دشمنان قلب شهید حاج قاسم را زدند که قلب جهان اسلام را خاموش کنند اینقدر ابلهانه عمل کردند که در آن واحد قلب ۸۰ میلیون ملت ایران شد، شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران و جهان اسلام شد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز عکس شهید قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان ملت ایران و جهان اسلام و نماد ما در تمام خانه های ملت ایران با افتخار نصب است، شهید سلیمانی که نماد ماست و ما به آن‌ افتخار می کنیم چه چپ و راست، چه اصولگرا و اصلاح طلب، چه شیعه و سنی و همه اقوام، محصول انقلاب اسلامی است، محصول امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی خاطرنشان کرد: استاد و مروج شهید سلیمانی حضرت امام خامنه ای است، این خروجی انقلاب است، مراقب باشند جوانانی که پروفایل شهید سلیمانی را دارند و در زمین دشمن قرار می گیرند و به عکس امام راحل توهین می کنند، این حاج قاسم خروجی امام و انقلاب و پرورش یافته این مکتب است.

کد خبر 1236363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha