طرح «حامی آرزوها» در شهرستان طبس اجرا می شود

مدیر کمیته امداد طبس گفت: طرح «حامی آرزوها» به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به منظور حمایت از ۱۱ فرزند دختر یتیم و محسنین با نام های زینب و محدثه در شهرستان طبس اجرا می شود.

احمد رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با کمک خیرین اجرا می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس در ادامه بیان کرد: این طرح با هدف حمایت از کودکان یتیم و بدسرپرست و نیازمند و یا کودکان با سرپرست ناتوان در حال برگزاری است.


 
وی با بیان اینکه در شهرستان طبس تعداد ۴۵۰ فرزند تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند، افزود: از این تعداد ۴۷ کودک یتیم و ۴۰۳ فرزند محسنین هستند و از خدمات این طرح بهره مند می شوند.


 
رفیعی در ادامه در خصوص تعداد حامیان گفت: چهار هزار و ۷۸۲ حامی اکرام و محسنین در شهرستان طبس وجود دارد که کمک های خود را جهت تامین نیازهای کودکان یتیم و محسنین در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان، مسکن و اشتغال واریز می کنند.


 
مدیر کمیته امداد طبس در ادامه عنوان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

 

وی در خصوص اجرای طرح «حامی آرزوها» گفت: این طرح به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) به منظور حمایت از ۱۱ فرزند دختر یتیم و محسنین با نام های زینب و محدثه در شهرستان طبس اجرا می شود و این دختران در سنین چهار تا ۲۴ سال قرار دارند.

 

 

کد خبر 1236570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha