قشر دانشجو در بیانیه گام دوم انقلاب، منشا حرکت جامعه معرفی شده است

آیت الله خاتمی با تبریک ۱۶ آذر، روز دانشجو اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب قشر دانشجو به عنوان قشر روشنفکر، پیشتاز و منشأ حرکت جامعه معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان اظهار کرد: ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی نامگذاری شده است و  قانون اساسی ترجمان نگرش سیاسی و مدیریتی و حکومتی یک کشور است.

 

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه  اینطور نیست که هر کسی از جایش بلند شد حرف از رفراندوم برای تغییر آن بزند،  گفت: اینکه عده ای می گویند این قانون اساسی را نمی خواهیم چون در آن زمان ما نبودیم، این حرف خودشان نیست.

 


وی اضافه کرد: اینطور نیست که قانون اساسی یک کشور چند سال یک بار عوض شود؛ آنانی که قبله شان آمریکا است بدانند که قانون اساسی فعلی آمریکا مربوط به ۱۸۰ سال قبل است.

 


نماینده ولی فقیه در استان با تبریک ۱۶ آذر، روز دانشجو اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب قشر دانشجو به عنوان قشر روشنفکر، پیشتاز و منشأ حرکت جامعه معرفی شده است.

 


آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن اکنون از جهاد علمی شکل گرفته در کشور بیمناک است، افزود: امروز دانشمندان ما در علوم مختلف قدم های بزرگی را برداشته اند.

 


خطیب جمعه زنجان در بخش دیگری اظهار کرد: آمریکا دلسوز ملت ایران نیست، نسل جوان باید بداند که اگر آمریکا دلسوز ما بود چرا از پیشرفت های خود به ما نمی دهند، چرا این همه هزینه برای رسانه های مختلف می کنند تا به کشور ضربه بزنند؟ چرا دارو را برای ملت ایران تحریم کردند؟ چرا در دوران شیوع کرونا حتی ماسک را تحریم کردند؟

 


نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما نمی گوییم ایران بهشت است، نابسامانی ها و مشکلات و سوء مدیریت هم هست، ولی چرا مشکلات ما را در رسانه هایشان چند برابر نشان می دهند، خاطرنشان کرد: امروز ما روی پای خودمان ایستاده ایم و باید حواسمان باشد که آمریکا به هیچ وجه دلسوز ما نیست.

کد خبر 1236974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha