معرفی الگو به جوانان مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا است

شهبازی گفت: امروز برخی از جوانان و نسل جدید الگوی خود را گم کرده است و اشنایی با این الگو دارد و معرفی الگو به جوانان مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا است.

علی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: ترویج  شهید و شهادت و ارزش‌های الهی، امر به معروف و نهی از منکر و یادآوری دفاع مقدس مسئله مهمی است که نباید با گذر زمان از بین برود و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد جامع زاغمرز افزود: همه ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم و برگزاری یادواره شهدا بخشی از ادای دین ما به شهدا و خانواده آنان است.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با گرامیداشت ایام فاطمیه، مراسم عزاداری همراه با برگزاری یادواره ۱۸ آلاله سرخ فاطمی زاغمرز بهشهر و شهدای مدافع حرم و وطن و امنیت و یادبود ۴۵جانباز و ایثارگر مدافع وطن و ولایت و همسنگران شهید برگزار می شود.

 

شهبازی گفت: سخنران این مراسم سردار حاج محمود چهارباغی فرمانده توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و این مراسم با نوای حاج عباس اکبرنژاد و روایتگری و اجرای احمدوفازاده پنج شنبه ۱۷آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ارشاد زاغمرز برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد جامع زاغمرز افزود: امروز برخی از جوانان و نسل جدید الگوی خود را گم کرده است و اشنایی با این الگو دارد و معرفی الگو به جوانان مهمترین هدف برگزاری یادواره شهداست.

کد خبر 1237617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha