زمین خواری ۱۰۰ میلیاردی در بندرعباس

سردار جعفری، از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری امروز در گفتگویی خبری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی یک پرونده با موضوع زمین خواری را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فردی با اقدامات غیر قانونی نسبت به تصرف زمین دولتی با شیوه و شگرد اخذ مجوز کارگاه تولیدی پوشاک و عدم اجرای طرح و فروش غیرقانونی و بدون مجوزات قانونی به افراد غیر ، واقع در آزادگان بندرعباس نموده است.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در برسی و جمع آوری مستندات و استعلام از اداره کل راه و شهرسازی مشخص شد ملک مورد نظر به مساحت 400 متر مربع متعلق به اداره کل راه و شهرسازی می باشد که طی قرارداد در قالب طرح مذکور واگذار ، ولی نامبرده قادر به اجرای طرح نگردیده و از خلاءهای قانونی و عدم نظارت اقدام به فروش غیرقانونی ملک نموده و خریداران نیز ملک موصوف را با کشیدن دیوار تبدیل به انبار کرده اند.

 

وی افزود: پس از تحقیق و اطمینان از موضوع با هماهنگی و حضور نماینده قضائی و کارشناسان مربوطه، زمین مورد نظر خلع ید و از تصرف متهمان خارج و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

 

سردار جعفری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این زمین را 100 میلیارد ریال برآورد کردند.

 

وی در پایان تأکید کرد: پلیس با آمادگی کامل و بدون هیچ گونه مماشاتی با سودجویان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی برخورد می کند.

 

 

 

 

کد خبر 1238313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha