برگزاری پویش سراسری مهدوی «ربیع الانام» در کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت منتظران حقیقی پویش سراسری مهدوی «ربیع الانام» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به برگزاری فراخوان پویش سراسری مهدوی «ربیع الانام» ویژه نهم ربیع الاول، اظهار کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت منتظران حقیقی، کشف استعداد و ایجاد انگیزه و تشویق جهت مشارکت مستقیم هنرمندان، به نمایش گذاشتن نقش و تاثیرگذاری آنها در جامعه برگزار خواهد شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهیه بانک اطلاعاتی از مجریان، گویندگان، نویسندگان و اهل قلم و هنرمندان سراسر کشور در زمینه مهدویت، تجلیل از آنها و ایجاد پل ارتباطی جهت استفاده از تجربیات ارزشمند این اساتید در فعالیتهای مهدوی و رادیو مهدویت از دیگر اهداف این پویش است.

 

وی به بخش های مختلف این پویش که شامل دو بخش است اشاره کرد و افزود: علاقه مندان می توانند در بخش های گویندگی و متن ادبی (دلنوشته، شعر و… ) آثار خود را ارسال کنند.

 

موسوی اعظم شرکت در این جشنواره در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال را برای عموم آزاد دانست و ادامه داد: در زمینه تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود ندارد و شرکت همه گروه های سنی در این پویش بلامانع است.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط این پویش، افزود: آثار بخش گویندگی باید فاقد افکت بوده و آثار بخش متن، تالیفی باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱ اسفند بوده و نتایج آن در تاریخ ۱۷ اسفند ماه امسال، مصادف با نیمه شعبان از طریق پایگاه های اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منتشر خواهد شد.

 

موسوی اعظم در خصوص نحوه ارسال آثار، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۳۲۶۹ و یا از طریق آدرس اینترنتی mahdaviat.ir ارسال کنند.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آثار برگزیده در پرتال و شبکه‌های اجتماعی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با نام صاحب اثر استفاده خواهد شد، گفت: در پایان این فراخوان به قید قرعه پنج جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۲۰ جایزه دو میلیون و پانصد هزار ریالی به برندگان تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1238502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha