نمایشگاه «نقاشی فاطمی» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» برپا شد

گواهیان گفت: ‌آثار بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» در قالب نمایشگاه «نقاشی فاطمی» به نمایش گذاشته شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آثار نقاشی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در قالب نمایشگاه «نقاشی فاطمی» به نمایش در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر از بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با محتوای فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به نمایش درآمده است. 

 

وی بیان کرد: آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «نقاشی فاطمی» مربوط به بچه های مسجد در گروه سنی های ابتدایی و متوسطه بوده که در قالب همایش «نقاشی فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه موضوع این برنامه «فاطمیه» بوده و دختران دانش آموز رده سنی ابتدایی و متوسطه نیز امکان شرکت در این رویداد فرهنگی را داشتند، گفت: ترسیم نقاشی در محل برگزاری همایش انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: همچنین به تمام شرکت کنندگان در این برنامه در پایان شب سوم سوگواری حضرت زهرا (س) در فاطمیه اول جوایزی اهدا شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه نقاشی هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا می توانند با حضور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» به تماشای آثار نقاشی بپردازند.

کد خبر 1238633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha