اعزام ۲۹۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی راهیان نور

امینی از اعزام ۲۹۰ دانش آموز شهرستان های چرداول و هلیلان به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و گفت: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی راهیان نور نقش مهمی در زمینه خودسازی آنان دارد.

سرهنگ فرهاد امینی  ظهر امروز(۱۹ آذر)  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این تعداد دانش آموز به مناطق عملیاتی  مهران و دهلران اعزام شده اند.

 

وی تصریح کرد: این تعداد دانش آموز  دختر  مقطع  متوسطه از شهرستان های چرداول و هلیلان به مدت ۲ روز به مناطق  عملیاتی یادمان شهدای شرهانی دهلران(عملیات محرم) و یادمان شهدای قلاویزان مهران(کربلای ۱ و ولفجر۳) اعزام شده اند.


امینی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج عظیم است و هدف راهیان نور آشنایی نسل جوان امروز با این گنجینه بزرگ به عنوان یک دانشگاه بزرگ است.

 

فرمانده سپاه شهرستان چرداول ابراز کرد: در این اردوی فرهنگی  ۲ روزه برنامه های متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی، قصه گویی،کتابخوانی و... برگزار می شود و این دانش آموزان به عنوان مسافران نور در قالب این سفر معنوی با  فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.


سرهنگ  امینی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور مسیری جهت خودسازی دانش آموزان است و در این اردو راویان  سفر در کنار آن ها ایثارگری ها و فرهنگ غنی شهادت را به دانش آموزان منتقل می کنند.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان چرداول یادآور شد: راویان، حماسه های ۸ سال دفاع مقدس و همچنین مراحل طراحی و اجرای عملیات های دوران دفاع مقدس را برای مسافران نور بازگو  می کنند و آن ها را با کارهای بزرگ رزمندگان و رشادت های دلاورمردان  ایرانی آشنا می کنند.


امینی یادآور شد: این اردوی ۲ روزه کار مشترک  و همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه چرداول  است.

کد خبر 1238742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha