مراسم «آبروی کوچه افتخار محله» برگزار می شود

همزمان با سالگرد شهید والامقام احمد گلمحمدی و شهدای کربلای چهار، مراسم «آبروی کوچه افتخار محله» برگزار می شود.

احسان صالحی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با فعالیت های گسترده در حوزه ایثار و شهادت و برنامه هایی همچون برگزاری یادواره های شهدا توانسته است گام موثری در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی افزود:مراسم آبروی کوچه ها افتخار محله، از جمله این برنامه ها است که بمناسبت سالگرد شهید والامقام احمد گلمحمدی و شهدای عملیات کربلای ۴ شهیدان والامقام «محمد صالحی و سید علی اکبر سجادی» در مسجد صاحب الامر(عج) برگزار می شود.


وی افزود: این مراسم معنوی در روز  دوشنبه، ۵ دی ماه ۱۴۰۱ ؛ همزمان با نماز مغرب و عشاء - مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(س) در کوی امام علی(ع) - خیابان سوم شعبان - مجتمع فرهنگی هنری آفتاب، ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی )) برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با بیان اینکه سخنران این مراسم معنوی سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم مهمان این مراسم معنوی هستند، بیان کرد: شرکت کنندگان در این مراسم از بیانات دو تن از همرزمان شهدا نیز بهره مند می شود.

 

وی تبیین سیره و منش فاطمی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با این بانوی بزرگ اسلام را نیز ضروری دانست و بیان کرد: در این مراسم حاج علی دولت آبادی نیز به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه به نوحه خوانی پرداخته و مراسم عزاداری و سینه زنی نیز با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

 

صالحی با اشاره به اینکه این مراسم به همت و همکاری کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی - پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد صالحی - کانون خدمت رضوی مسجد حضرت صاحب الامر(عج)کوی صالح آباد اراک برگزار می شود، ادامه داد:تجلیل از خانواده این سه شهید گرانقدر از جمله برنامه های این مراسم است.

کد خبر 1238959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha