پیکر مطهر شهید حسن مختارزاده در قم در حرم حضرت معصومه آرام گرفت

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی حسن مختارزاده بر روی دستان قدرشناس قم از مصلی قدس تا حرم حضرت معصومه (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مردم مومن و انقلابی قم امروز پیکر شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی حسن مختارزاده را در مراسمی با شکوه  از مصلی قدس تا حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع کردند.

 

پیکر این شهید عزیز پس از اقامه نماز در مقبره الشهدای حرم بانوی کرامت، واقع در صحن امام رضا (ع) و در جوار مزار شهید شهروز مظفری‌نیا از شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد و از همرزمان سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده می‌شود.

 

مردم و زائران حاضر در مراسم تشییع و تدفین با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر، خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاش‌گران و اخلال‌گران در نظم و امنیت کشور نشان دادند.
 

 

شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم بود که به صورت خودجوش از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشت.

 

این شهید، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین استان قم بود.

 

شهید مختارزاده به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بقیة الله (عج) تهران در حالت کما بستری بود که روز جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز بستری به درجه شهادت نائل آمد.

کد خبر 1239250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha