نشست «موزه، وقف و کنش اجتماعی» برگزار می شود

پنجاه وپنجمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع «موزه، وقف و کنش اجتماعی» چهارشنبه ۲۳ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، پنجاه‌ وپنجمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع «موزه، وقف و کنش اجتماعی» چهارشنبه 23 آذرماه از ساعت 10 الی 12 به همت پژوهشکده آلاء  برگزار می‌شود. 

 

در این نشست، دکتر صفورا برومند، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع «موزه‌های وقفی و فرصت‌های کنشگری اجتماعی»، دکتر الهام ملک‌زاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع «ویژگی‌های ترویجی، آموزشی و راهبردی موزه‌ها در غنی‌سازی فرهنگی با مطالعه موردی موزه چرچیل»، رضا دبیری‌نژاد، رئیس موزه ملی ملک با موضوع نقش اجتماعی موزه‌های وقفی، نوشاد رکنی، رئیس بخش مرمت کتابخانه و موزه ملی ملک با موضوع «امتداد فرهنگی وقف در کتابخانه و موزه ملی ملک به سخنرانی می پردازند.

 

 گفتنی است، گواهی حضور برای شرکت‌کنندگان (حضوری و مجازی از طریق اسکای‌روم) در این نشست صادر می‌شود. علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند عدد 55 را به شماره 09912069043 ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است، پنجاه و چهارمین نشست تخصصی خیر ماندگار با موضوع کارکردهای تامین مالی خرد جهت تحقق ماموریت‌های توانمند‌سازی نهادهای خیریه با سخنرانی دکتر محمد سلیمانی و دکتر مصطفی سمیعی نسب، اعضاء هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق در 23 آبان برگزار شد.

کد خبر 1239325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha