لحظه شماری مردم بیرجند برای دیدار با رئیس دولت سیزدهم

با توجه به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه، مردم بیرجند برای حضوری باشکوه در استادیوم آزادی این شهرستان، به منظور دیدار با رئیس دولت سیزدهم و به نمایش گذاشتن پایبندی خود به انقلاب اسلامی، لحظه شماری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، رئیس دولت سیزدهم همزمان با آغاز دور دوم سفرهای استانی صبح روز پنجشنبه (۲۴ آذر) با سفر به خراسان جنوبی در جمع مردم مومن و فرهنگی شهرستان بیرجند حضور پیدا می‌کند.

 

مردم خراسان جنوبی فردا برای دومین بار میزبان آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم و هیئت همراه وی هستند. در سفر اول به دلیل شرایط کرونایی برگزاری دیدار مردمی میسر نبود اما اکنون با بهبود شرایط این فرصت فراهم شده است تا مردم بیرجند با رئیس جمهور خود دیداری از جنس اخلاص داشته باشند.

 

دیدار مردم بیرجند با رئیس جمهور در این دور از سفرها در استادیوم آزادی این شهرستان صورت خواهد گرفت و مردم بیرجند با حضور باشکوه خود در این مکان از دولتمردان پرتلاش سپاس گذاری خواهند کرد و دردها و مشکلات خود را به گوش آنها خواهند رساند.

 

مردم بیرجند از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه آرمان های امام راحل بودند و در هیچ جنگی چه جنگ نظامی، چه جنگ اقتصادی و ... میدان را خالی نکردند و فردا با حضور باشکوه خود در مراسم استقبال از رئیس دولت سیزدهم، پایبندی خود را به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را اثابت خواهند کرد.

 

امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان انقلاب با زور و تزویر و دروغ سازی به دنبال تضعیف عزم راسخ ملت ایران هستند اما مردم آگاه و بصیر شهرستان بیرجند در دیدار با رئیس دولت سیزدهم ثابت خواهند کرد که دل در گرو دروغ ها و شایعات بوقچی های دشمن نبسته اند و همچنان به انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل پایبند هستند.

 

گفتنی است رئیس دولت سیزدهم 24 و 25 آذرماه طی سفری دو روزه به خراسان جنوبی قرار است به بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلایل اجرایی نشدن برخی از آن ها بپردازد و به شهرهای قاین و نهبندان سفری داشته باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1239669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha