احیای ۲ هزار کارخانه در دولت سیزدهم

حجت الاسلام دولابی با تاکید بر اینکه حجم صادرات کشور ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: امروز بیش از ۲ هزار کارخانه توسط دولت سیزدهم دولت احیا شده دوباره چرخ تولید آن به گردش درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی ظهر امروز پنج شنبه (۲۴ آذر) در جمع طلاب حوزه های علمیه شیعه و سنی خراسان جنوبی اظهار کرد: دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، فرصتی بزرگ برای روحانیت است و اگر از اقداماتی که ایشان در یک سال گذشته انجام داده است را بدانید قطعا تبلیغ گسترده خواهید کرد.

 

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با تاکید بر سوء استفاده دشمن از این موضوع افزود: رئیس جمهور با کمک وزرای جهادگر، با سرلوحه قرار دادن اخلاص و تقوا، کار را در شرایط سختی شروع کردند و تاکنون بحران های متعددی را پشت سر گذاشتند. 

 

به گفته وی، بحران برق، مرغ، اعتصاب های کارگری و ... از مشکلاتی بود که در این یک سال وجود داشت و امروز حل شده است. 

 

دولابی با تاکید بر اینکه حجم صادرات کشور 50 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: در اقلام تولیدی کشور شاهد افزایش تولید هستیم، امروز بیش از ۲ هزار کارخانه توسط دولت سیزدهم دولت احیا شده و چرخ تولید آن دوباره به گردش درآمده است.

 

وی مشکل نیروی کار در بخش کارگری را بسیاری از استان‌های کشور را هم یادآور شد و گفت: کشور به سمت جهش بزرگ می رود لذا دشمنان تلاش می کنند که به هر شکلی شده به این کشور آسیب بزنند. 

 

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت به تطمیع ۵۰ هزار نفر توسط سعودی‌ها هم اشاره‌ای کرد که با روش‌های مختلف به این کشور ضربه بزنند که همه نشان دهنده حرکت کشور بر ریل موفقیت است، یادآور شد: امروز مردم روسیه نگاه شان به ایران به عنوان یک کشور ابرقدرت است و این واقعیت دنیای امروز است. 

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به سمت قله موفقیت در حرکت است و نقش روحانیون در جهاد تبیین و امید دادن به مردم بسیار مهم و حیاتی است چرا که حوزه های علمیه خالص ترین و جهادی ترین نیروها را دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1239942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha