بسیجی شهید روح الله عجمیان نقشه دشمن را با حرکت دینی خود نقش برآب کرد

جلیلی با اشاره به سبک زندگی اسلامی ایرانی شهید روح الله عجمیان گفت: شهید روح الله عجمیان نمونه حقیقی بسیجی است که نقشه دشمن را با حرکت دینی و آگاهانه خود نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سعید جلیلی با حضور در آیین چهلمین روز شهادت شهید روح الله عجمیان که پنجشنبه 25 در مسجدجامع کمالشهر برپا شد گفت: سبک زندگی ومنش فکری شهید روح الله عجمیان نشان می دهد که او جز حقیقت و دفاع از آرمان انقلاب اسلامی هدفی نداشته است.

 

نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی افزود: شهدای امنیت با الگوبرداری از واقعه عاشورا و حماسه آفرینی شهداء حماسه شجاعت و ایثار آفریدند.

 

به گفته وی، انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری خود شاهد ترور 17 هزار نفر از مردم ایران از عالی ترین مقام ها تا مردم عادی را شاهد بوده اند، به ویژه آنکه در دوران دفاع مقدس نیز موشک باران و بمباران شهرها و روستاها را با استفاده از سلاح شیمیایی شاهد بوده است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت مقابله با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنانی که امروز مدعی آزادی و حقوق ملت ایران در جبهه استکبار هستند، زمان بمباران حلبچه یک قطعنامه صادر نکردند و در طول این سالها از هر تحریم ناجوانمردانه برای فشار اقتصادی به این بهره جستند.

 

وی اظهار کرد: ایمان ملت ایران یکی از دلایل اصلی شکست و عقب نشینی دشمنان است، دشمنان ایران اسلامی هرگز موفق نشدند و نمی شوند که در برابر این مردم اهداف پلید خود را به کار گیرند.

 

جلیلی ادامه داد: نوجوان شهید حسین فهمیده از شهر کرج در سال های دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و مردانه در برابر دشمنان ایستادند.

 

 

وی اظهار کرد: راهبرد هزار خنجر تنها تکنیک نهایی آنان در این جنگ است، آنان نمی دانند که بسیج با تمام قوا پشتیبان ملت ایران است.

 

نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: شهید روح الله عجمیان نمونه حقیقی بسیجی است که نقشه دشمن را با حرکت دینی و آگاهانه خود نقش برآب کرد.

 

 

کد خبر 1240074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha