دلیرمردانی با خون خود باعث تداوم این نظام شدند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب ما ارمغان ایثار و فداکاری دلیرمردانی است که با خون خود باعث تداوم این نظام شدند

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید معظم «سیدمحمد هاشمی» در زاهدان تفقد و دلجویی صورت پذیرفت.

 

مصطفی محامی در این دیدار با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به برکت نور الهی و  معنوی دین مقدس اسلام، فرزندان ما نسل به نسل در مکتب فاطمی و حسینی پرورش یافته اند و امروز اگر روحیه ایمان و جهاد در جامعه ما موج می زند همه از برکت دین مداری و ولایت پذیری جوانان این مرز و بوم است.

 

 وی خاطر نشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار برای این کشور هستند و انقلاب ما ارمغان ایثار و فداکاری دلیرمردانی است که با خون خود باعث تداوم این نظام شدند.

 

مدیرکل بنیاد استان هم در این دیدار بیان داشت: شهادت برای بندگان مخلص خداوند افتخار بزرگی است و این مرتبه والا، پاداش و اجر مردان مردیست که خالصانه در دفاع از قرآن،  اسلام و کیان این سرزمین جنگیدند.

 

ناظری ضمن تاکید بر حفظ حرمت خانواده های معظم شهدا بیان داشت: دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا به عهده همه مسئولین است و این کمتری ادای دین به مقام والای شهداست.

کد خبر 1240168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha