سپرده گذاری ۱۸ میلیارد تومانی خیران فارس در صندوق «امداد ولایت»

موصلی گفت: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون، نیک اندیشان فارس با افتتاح ۱۵۸ حساب، بیش از ۱۸ میلیارد تومان در صندوق «امداد ولایت» سپرده گذاری کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز یکشنبه (27 آذر) با اشاره به سپرده گذاری مردم نیکوکار فارس در صندوق «امداد ولایت» در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون، نیک اندیشان فارس با افتتاح 158 حساب، بیش از 18 میلیارد تومان در صندوق «امداد ولایت» سپرده گذاری کرده اند که مبلغ 10 میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ادامه داد: سپرده گذاری ویژه خیرین از راه های ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در کمیته امداد است و افراد با افتتاح حساب به مبلغ دلخواه می توانند از 25 تا صد در صد اعتبار هم افزایی را از صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» دریافت کنند.

وی خاطر اعلام کرد: خیران با افتتاح این حساب می توانند به واجدین شرایط کمک کنند که این افراد هم می توانند توسط خیران و هم از طریق ادارات کمیته امداد شناسایی شده باشند.

موصلی اعلام کرد: در چند روز گذشته یکی از خیرین شهرستان شیراز برای رفع نیازهای معیشتی واجدین شرایط، 10 میلیارد ریال به صورت یکجا سپرده گذاری کرده است و پس از برگشت اقساط با نیت پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان مبلغ مذکور را به کمیته امداد اهدا کرد.

کد خبر 1240526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha