پیشرفت پروژه های آبرسانی به مناطق محروم استان ۴۵ درصد است

بهرام نیا با بیان اینکه ایلام جزو سه استان برتر کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم و استان نخست در حوزه ساخت مسکن برای محرومان است، گفت: تقویت زیرساخت های مناطق محروم از اهم فعالیت ها و دغدغه همیشگی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۲۷ آذر) در نشست بسیج سازندگی در خصوص آبرسانی به مناطق محروم استان، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی به مناطق محروم  روستایی در استان ۴۵ درصد است و در کمتر از ۶ ماه تقریبا نیمی از پروژه آبرسانی به ۱۲۸ روستای هدف استان انجام شده است.

 حسن بهرام نیا یادآور شد: ایلام جزو سه استان برتر کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم است و از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم.

استاندار ایلام در خصوص فعال بودن پروژه ها  و استمرار فعالیت های حوزه آبرسانی در استان، بیان کرد: هم اکنون ۹ شهرستان، ۱۷ مجتمع،  ۴۹ روستا، ۴۳ پروژه در حوزه آبرسانی به مناطق محروم استان فعال است و  ۲۷ پروژه حوزه آبرسانی نیز انجام شده است.

وی با اشاره فعالیت ها و اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق و خانوارهای محروم، گفت: در حوزه ساخت مسکن برای محرومان با اقدامات ارزشمند سپاه و کمیته امداد و نهادهای انقلابی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم‌.

بهرام نیا یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۶۱ میلیارد تومان برای حوزه محرومیت زدایی ( آبرسانی، راه روستایی و خانه بهداشت ...) منظور شده است.

استاندار ایلام ابراز کرد: در سال گذشته ۲۶۷ میلیارد تومان و در سال جدید ۱۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان در خصوص توجه ویژه به حوزه آبرسانی مناطق محروم استان،  خاطرنشان کرد: تصفیه خانه ملکشاهی در اسرع وقت ایجاد شود.

کد خبر 1240551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha