عادی سازی بی حجابی، بزرگ ترین دستاورد اغتشاش گران براساس سند ۲۰۳۰

عقب نشینی جمهوری اسلامی از مقابله با بی‌حجابی و عادی شدن کشف حجاب در جامعه، قطعا راه را برای تغییرات فرهنگی بنیادین براساس سند توسعه پایدار هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قبل از جریان مهسا امینی با توجه به فضای جامعه اگرچه بدحجابی رواج زیادی داشت، اما بی حجابی کامل یک تابو در مقابل فرهنگ ایرانی و اسلامی محسوب می شد.

طراحان نظم نوین جهانی، فرهنگ ایرانی و اسلامی را سد محکمی در مقابل تغییرات فرهنگی برخاسته از سند استعماری توسعه پایدار می دانستند، زیرا در سند توسعه پایدار هرزگی و بی بندوباری لازمه فرهنگ نوین جهانی است.

برابری جنسیتی و تبلیغات وسیع جاری بین المللی در راستای حمایت از منحرفان جنسی و همجنسبازان که حتی در جام جهانی از سوی تیم فوتبال آلمان هم مشاهده شد، نشانه عزم جدی طراحان شیطان صفت نظم نوین جهانی است.

عقب نشینی جمهوری اسلامی از مقابله با بی‌حجابی و عادی شدن کشف حجاب در جامعه، قطعا راه را برای تغییرات فرهنگی بنیادین براساس سند توسعه پایدار هموار خواهد کرد.

اگر مسئولان فکر جدی برای این موضوع مهم در کوتاه مدت نکنند، قطعا ایران نیز دچار استحاله فرهنگی خواهد شد و همان نتیجه ای که طراحان نظم نوین در مورد ایران می خواهند، به دست خواهند آورد.
 
مسئولان باید بدانند تغییر فرهنگی براساس سند توسعه پایدار به شکل بی حجابی و حتی هرزگی منتهی نمی شود، بلکه هدف جا انداختن فرهنگ منحط توسعه پایدار و حذف همه سنت ها و ارزش های دینی در جامعه است، به نحوی که حتی حرام های قطعی دینی همچون همجنسبازی و روابط نامشروع بین محارم نیز در بستر عادی سازی قرار گیرد.

استحاله فرهنگی براساس سند توسعه پایدار آنقدر هولناک است که ما را علنا وارد فرهنگ شیطانی و اهریمنی می نماید، پس همه مردم جامعه و مسئولان باید به هوش باشند و در مقابل بزرگ ترین خطر تاریخ بشری یعنی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ آگاه شوند.

✍️دکتر حجت عسگری زاده

کد خبر 1240700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha