۱۰۰۰ سبد میوه بین مددجویان طبس توزیع می شود

مدیر کمیته امداد طبس گفت: به مناسبت شب یلدا یک هزار سبد میوه و ۵۰ بسته یلدایی بین مددجویان و ایتام تحت پوشش در شهرستان طبس توزیع می شود.

احمد رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: پویش یک دقیقه مهربان‌تر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا به همت کمیته امداد در شهرستان طبس همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس با اشاره به توزیع یک هزار سبد میوه بین مددجویان طبس گفت: به مناسبت شب یلدا در راستای برگزاری پویش یک دقیقه مهربان‌تر مقرر شده است یک هزار سبد میوه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین مددجویان در طبس توزیع شود.

 

وی به توزیع بسته یلدایی اشاره کرد و افزود: در این راستا ۵۰ بسته یلدایی ویژه ایتام به ارزش ۵۰ میلیون تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در این شهرستان توزیع خواهد شد.

 

رفیعی در ادامه بیان کرد: بسته های یلدایی شامل میوه و شیرینی و لباس گرم و کارت هدیه نقدی است که به همت خیرین و مردم این شهرستان جهت آوردن لبخند بر روی لب ایتام تهیه شده است.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان گفت: در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور تهیه بسته های یلدایی و بسته های میوه جهت شادکردن دل مددجویان و نیازمندان و ایتام شهرستان طبس در شب یلدا هزینه خواهد شد.

کد خبر 1241268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha